قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

سیستم های تخلیه فاضلاب از مهم ترین سیستم های هر ساختمانی می باشد که باید با نهایت رعایت اصول استاندارد ساخته شود. در غیر این صورت نه تنها در تخلیه سیستم مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد ، طول عمر تاسیسات نیز پایین خواهد بود و هزینه های بسیار زیادی برای شما ایجاد می کند. بدون شک یکی از مهم ترین اصولی که باید رعایت شود مربوط به قطر لوله فاضلاب می باشد. قطر لوله هر قسمت از خانه و ساختمان باید به کلی متفاوت باشد و به دقت انتخاب شود. ما در این مطلب قصد داریم تا به قطر لوله فاضلاب آشپزخانه و سایزی که باید باشد بپردازیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطر لوله فاضلاب آشپز خانه در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

همچنین شما از طریق سایت صنعت آریان می توانید ضمن کسب اطلاعات بیشتر ، به خرید انواع محصولات صنعتی و ساختمانی بپردازید.

قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

اهمیت قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

اگر قطر لوله فاضلاب آشپزخانه به درستی انتخاب نشود در همان ابتدای نصب مشکلاتی به وجود می آورد. انتخاب لوله بزرگ تر از حد یا کوچک تر موجب گرفتگی لوله می شود که در ادامه به علت آن می پردازیم

معایب انتخاب لوله بزرگ

لوله های فاضلاب دقیقا باید متناسب با حجم آب و موادی که به طور معمول از لوله خارج می شوند انتخاب شود. چرا که اگر این قطر لوله فاضلاب آشپزخانه بیش از اندازه بزرگ باشد سرعت خروج آب از لوله بیش از اندازه می باشد و دچار گرفتگی لوله می شود. در حقیقت حجم بزرگ لوله موجب بالا رفتن سرعت خروج آب و مواد فاضلابی می شود به قدری که سیستم فرصت کافی را برای تخلیه نخواهد داشت. همین موضوع می تواند موجب گرفتگی لوله شما شود.

معایب انتخاب لوله کوچک

در طرف دیگر اگر لوله شما بیش از اندازه کوچک باشد و حجم آن برای عبور مواد فاضلابی کافی نباشد ، مجددا لوله دچار گرفتگی می شود. در حقیقت اگر حجم لوله کوچک موجب می شود که حرکت مواد فاضلاب به کندی صورت بگیرد و مجددا دچار گرفتگی شود.

تنها با خرید لوله در قطر مناسب می باشد که می توانید اطمینان حاصل فرمایید که سرعت تخلیه لوله ها درست می باشد و هیچ گرفتگی صورت نمی گیرد. به طور معمول مناسب ترین قطر لوله فاضلاب آشپزخانه 90 تا 110 میلی متر می باشد. البته شایان ذکر است حتما در زمان خرید به حجم مواد مورد تخلیه توجه فرمایید و بر اساس آن به تهیه لوله مورد نظر خود تهیه فرمایید. بدین منظور می توانید با کارشناسان گروه صنعت اریان تماس گرفته و کسب اطلاعات لازم بپردازید.

قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

نکات مهم حین انتخاب قطر لوله فاضلاب آشپزخانه

  • تنها راه انتخاب قطر لوله فاضلاب آشپزخانه توجه به حجم مواد مورد تخلیه و ظرفیت آن می باشد. برای مثال اگر لوله تخلیه فاضلاب شما به ماشین ظرفشویی یا لباسشویی متصل می باشد حتما متناسب با حجم لباسشویی و ظرفشویی لوله مناسب را انتخاب فرمایید.
  • برای سینک های ظرف شویی که به طور معمول حجم مشخصی را از آب و مواد فاضلاب را تخلیه می کنند مناسب ترین قطر لوله باید در نظر گرفته شده است و می توانید از طریق صنعت آریان به خریداری آن بپردازید.
  • اگر قطر لوله فاضلاب آشپزخانه کافی نباشد در این صورت بوی نا مطبوعی از سیستم آشپزخانه ی شما بلند می شود. علت آن نیز عدم داشتن سرعت درست تخلیه و گرفتگی لوله های می باشد که در ابتدا منجر به تولید بوی نا مطبوع می باشد.

فروش مناسب ترین سایز لوله های فاضلاب برای قسمت های مختلف ساختمان از طریق صنعت اریان صورت می گیرد . کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره با کارشناسان ما محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین قطر لوله برای آشپزخانه چیست؟

بهترین قطر لوله برای آشپزخانه باید بر اساس حجم مواد مورد تخلیه انتخاب شود.

قطر لوله فاضلاب ساختمان چقدر می باشد؟

به طور کلی مناسب ترین قطر لوله های ساختمانی برای تخلیه فاضلاب از 90 تا 110 میلی متر می باشد.

عدم استفاده از قطر مناسب لوله چه معایبی به دنبال خواهد داشت؟

موجب عدم تخلیه درست لوله می شود و سیستم فاضلاب شما دچار گرفتگی می شود که اولین نتیجه آن بلند شدن بوی نا مطبوع است.

4.6/5 - (196 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *