فلنج و رینگ پلی اتیلن

یکی از جدید ترین و بروز ترین روش های اتصال لوله ها به یکدیگر استفاده از فلنج می باشد. اما از آنجا که فلنچ ها اکثرا با بدنه فلزی ساخته می شوند امکان اتصال لوله ها پلمیری از طریق آن ها وجود ندارد. با ساخت و تولید فلنج و رینگ پلی اتیلن امکان پیوند خوردن لوله های پلی اتیلن نیز به وجود آمد. استفاده از این محصولات برای اتصال لوله های پلی اتیلن مزایای بسیار زیادی دارد که در نهایت موجب افزایش کیفیت تاسیسات و سیستم های لوله کشی می شود. فروش رینگ و فلنج پلی اتیلن با بهترین قیمت و کیفیت از طریق این صفحه امکان پذیر است. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود در این مطلب با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فلنج فلنج
فلنج پلی اتیلن فلنج پلی اتیلن
رینگ رینگ
فلنج و رینگ پلی اتیلن

فلنج و رینگ پلی اتیلن

اگر در زمینه ساخت تاسیسات و سیستم های لوله کشی فعالیت می کنید قطعا تا کنون نام فلنج را شنیده اید. این محصول یکی از بهترین و مهم ترین اتصالات در زمینه اتصال لوله های فلزی و پلیمری می باشد و به علت مزایا فراوانی که دارد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول انواع مختلفی دارند و در جنس های مختلفی نیز تولید می شود که پلی اتیلن یکی از آن ها می باشد. فلنج و رینگ پلی اتیلن که در زمینه اتصال لوله های پلی اتیلن به کار گرفته می شود محصولی است که قصد داریم تا به طور کامل در این مطلب آن را معرفی نماییم.

پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول ادامه این مطلب را از دست ندهید. همچنین فروش فلنج و رینگ پلی اتیلن با بهترین قیمت و کیفیت نیز از طریق این سایت صورت می پذیرد و شما می توانید جهت انجام مشاوره اولیه رایگان و خرید تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید.

صنعت آریان با ارائه بهترین و متنوع ترین محصولات نفتی ، گازی ، پتروشیمی و ساختمانی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

فلنج پلی اتیلن چیست ؟

اکثر انواع فلنج ها در نوع فلزی تولید می شوند و در نهایت برای ساخت سیستم ها لوله کشی فلزی نیز به کار گرفته می شوند. اما فلنج پلی اتیلن جهت اتصال لوله های پلی اتلین به یکدیگر ساخته شد و مشکل اتصال لوله های پلیمری را به یکدیگر از بین برد. فلنج پلی اتیلن در ظاهری سیاه رنگ مشاهده می شود و همانند فلنچ ها فلزی در نوع ، سایز و کلاس های مختلفی تولید می گردد. همچنین شیوه ی نصب این محصول نیز مانند سایر انواع فلنچ است و به وسیله پیچ و مهره کردن صفحات به یکدیگر پیوند میخورند. با این تفاوت که جهت اتصال لوله های پلی اتیلن به یکدیگر به فلنج و رینگ پلی اتیلن نیاز می باشد.

رینگ و فلنج پلی اتیلن

رینگ پلی اتیلن چیست ؟

فوقا ذکر کردیم که جهت نصب اتصالات پلی اتیلن و فلنج های آن از پیچ و مهره استفاه می شود. اما این سوال به وجود می آید که محصولات پلیمری که چندان برای پیچ و مهره شدن به یکدیگر مخصوصا در فشار های بالا مناسب نمی باشند چگونه به هم پیوند می خورند. در این جاست که از فلنج و رینگ پلی اتیلن به همراه یکدیگر استفاده می شود و دو صفحه به یکدیگر پیوند می خورند. در حقیقت رینگ فلزی داخل فلنج های پلی اتیلن می شوند و در نهایت با قرار گیری دو صفحه دیسکی در کنار هم به یکدیگر پیوند زده می شوند. رینگ های فلزی این محصول در قطر های مختلف و در کلاس های مختلفی ساخته می شوند.

این سوال مطرح است که خود فلنج و رینگ پلی اتیلن چگونه به یکدیگر متصل می شوند. اتصال این دو محصول پیچی است و رینگی به وسیله پیچیده شدن در قسمت استوانه ای فلنج به آن نصب می شود.

ویژگی های  فلنج و رینگ پلی اتیلن چیست؟

نکاتی که در مورد این دو محصول باید مد نظر داشته باشید به این شرح است :

  • فلنج پلی اتیلن حتما باید به وسیله رینگ های فلزی به یکدیگر پیوند بخورند . البته روش دیگری است که در آن دو محصول پلیمری را الکتروفیوژن به هم متصل می کنند که به علت هزینه ی بالایی که دارد چندان مورد استفاده نمی باشد.
  • جنس رینگ فلزی فلنج پلی اتیلن از فولاد می باشد که به همین علت نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و دچار شکستگی و خرابی نمی گردد.
  • این محصولات باید مطابق با فشار سیالات و حجمی که در لوله ها انتقال پیدا می کند خریداری و انتخاب شوند در غیر این صورت دچار شکستگی و خرابی می شوند.
  • فلنج و رینگ پلی اتیلن نیز از کلاس های مختلفی برخوردار می باشند که بر اساس استاندارد ASTM می باشد. توجه داشته باشید که منظور از کلاس حداکثر تحمل فشاری آن می باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • ضخامت رینگ فلنج پلی اتیلن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که تمام بار تحمل فشاری این سیالات بر روی این رینگ و ضخامت آن است.
  • فلنج و رینگ پلی اتیلن تنها  روش اتصال لوله های پلیمری از طریق فلنج به یکیدیگر می باشند و از این رو نیز از بازار فروش خوبی برخوردار می باشند

شما در زمان خرید این دو محصول حتما باید این موارد را در نظر داشته باشید. فروش انواع فلنج و رینگ پلی اتیلن در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت از طریق گروه صنعت آریان میسر شده است و تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره اولیه رایگان با ما تماس بگیرید.

فلنج و رینگ پلی اتیلن

مزایا فلنج و رینگ پلی اتلین

روش های دیگری نیز برای اتصال لوله های پلی اتیلن به یکدیگر وجود داد. اینکه چرا پیشنهاد ما استفاده از رینگ و فلنج پلی اتیلن می باشد به این شرح است :

قابلیت باز و بسته شدن

در بسیاری از مواقع بنا به شرایط نیاز به باز شدن و جدا شدن خطوط لوله از هم وجود دارد و اگر از روش به غیر از فلنج ها استفاده کنید در این زمان به برش کامل لوله ها نیاز خواهید داشت. اما شما با استفاده از رینگ و فلنج پلی اتیلن می توانید به راحتی و بدون مشکل پیچ و مهره ها را از هم باز کنید ، تعمیرات و تغییرات لازم را اعمال نمایید و مجددا ببندید.

مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی اسیدی

اکثر محصولات از جمله تاسیسات فلزی در برابر آب و مواد اسیدی از خود مقاومتی نشان نمی دهند و دچار پوسیدگی می شوند که در نهایت موجب می شود تا هم عمر سیستم های لوله کشی کاهش پیدا کند و هم در اثر ترکیدگی و نشتی سیالات خسارات زیاد و گاها خطرناکی به وجود بیاید. اما فلنج پلی اتیلن در اثر تماس با این عوامل خورنده دچار پوسیدگی نمی شد و مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد.

مناسب برای نقاط دریایی

اکثر لوله ها و اتصالات که تولید می شوند در برابر شرایط ساحلی مقاومت بسیار ضعیفی را از خود نشان می دهند چرا ترکیب آب دریا و هوا موجب می شود پوسیدگی شدیدی برای لوله ها و اتصالات به وجود بیاید که موجب نشتی و ترکیدگی آن ها می شود. اما فلنج و رینگ پلی اتیلن در چنین شرایطی آسیب نمی بینند و مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهند.

مناسب برای مکان های مستعد حریق

در برخی از پروژه ها بر اساس شرایط و محیط ، امان آتش سوزی ، انفجار و حریق وجود دارد. جوشکاری که برای سیستم های لوله کشی نیز به کار گرفته می شود این خطر را تشدید می کند. اما رینگ و فلنج پلی اتیلن از آنجا که برای نصب به هیچ گونه جوشکاری نیاز ندارند و فقط به پیچ کردن  مهره ها نیاز می باشد برای استفاده در این مکان ها یک انتخاب بسیار مناسب می باشند.

به علت تمامی این مزایا است که پیشنهاد می کنیم برای ساخت سیستم های لوله کشی از خود فلنج و رینگ پلی اتیلن استفاده کنید و از بابت کیفیت تاسیسات خود خاطر جمع شوید.

فروش و قیمت فلنج و رینگ پلی اتیلن

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی آنچه باید در مورد فلنج و رینگ پلی اتیلن بدانید ذکر کنیم. اما قطعا قیمت و هزینه خرید این محصولات نیز برای شما دغدغه ایجاد می کند. باید توجه داشته باشید که این محصولات از مواردی همچون برند ، کیفیت ، کلاس و ضخامت رینگ ها تاثیر می گیرد.

با این وجود توجه داشته باشید که هزینه ای که بابت خرید تجهیزات و تاسیسات صنعتی با کیفیت صرف می کنید در دراز مدت به نفع شما خواهد بود و موجب می شود که کمتر به تعمیرات این سیستم ها نیاز داشته باشید. فروش فلنج و رینگ پلی اتیلن با بهترین کیفیت و قیمت از طریق گروه صنعت اریان صورت می گیرد و کافیست برای کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره رایگان به تهیه محصولات مورد نیاز خود بپردازید.

قیمت فلنج و رینگ پلی اتیلن به چه صورت می باشد؟

قیمت این محصولات از موارد زیادی همچون برند و ضخامت فلنج و رینگ آن تاثیر می پذیرد. جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت این محصولات با ما تماس بگیرید.

رینگ فلنج پلی اتیلن از چه جنسی ساخته می شود؟

رینگ فلنج پلی اتیلن از فولاد ساخته می شود که موجب افزایش کیفیت و مقاومت آن می گردد.

ضخامت رینگ فلنج پلی اتیلن چقدر است ؟

ضخامت این رینگ ها که در مقاومت آن تاثیر می پذیرد بر اساس کلاس و اندازه ی فلنج می باشد که بر اساس استاندارد ASMT است.

4.6/5 - (120 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ