تامین قطعات پالایشگاهی

اینکه تامین قطعات پالایشگاهی که استاندارد جهانی بوده و با کیفیت باشد از مهم ترین اصول کار در پالایشگاه ها و کارخانه ها می باشد از آنچه که سلامت تمامی افرادی که در این پالایشگاه ها مشغول به کار هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نمی توان از این مسئله بی اعتنا گذر نمود.

لذا به همین دلیل می خواهیم در ادامه به پیاده ساختن این اصول به بهترین شکل ممکن در ارائه اطلاعات و معرفی مجموعه ای با بالاترین کیفیت ممکن در تامین قطعات پالایشگاهی کمک نماییم.

از همین رو به معرفی یکی از برترین نمایندگی های تامین قطعات مورد نیاز پالایشگاه در کشور یعنی صنعت آریان می پردازیم که مرغوب ترین قطعات پالایشگاهی و پتروشیمی را نیز به عرضه درمی آورد.اگر می خواهید با این مرکز کم رقیب، با سابقه کاری درخشان یعنی صنعت آریان آشنا گردید ادامه مطالب در محتوای پیش رو را تا انتها دنبال نمایید. 

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
تامین قطعات پالایشگاهی

تامین قطعات پالایشگاهی از “صنعت آریان”

صنعت آریان با بیش از چندین سال تجربه درخشان کار آخرین قطعات پالایشگاهی را نیز با بالاترین کیفیت ممکن به فروش رسانده و تمامی این محصولات را از لحاظ کیفیت قطعات و نیز قیمت آن ها تضمین می نماید و این است اصل تمایز صنعت آریان در تامین قطعات پالایشگاهی.

لذا صنعت آریان با تامین بهترین نوع این قطعات خریداران را از دوباره کاری و خریدهای دنباله دار دیگر در زمینه تامین قطعات پالایشگاهی بی نیاز می دارد.

تامین قطعات پالایشگاهی

تامین قطعات پالایشگاهی پر فروش در صنعت آریان

در کل دو نوع تجهیزات و قطعات پالایشگاهی نیز داریم که صنعت آریان به لطف عظمت و بهترین بودنش در تامین قطعات پالایشگاهی آخرین قطعات مورد نیاز پالایشگاه را نیز در بر دارد و خریداران عزیز دیگر از بابت نبود هیچ قطعه ای در مرکز فروش بزرگ صنعت آریان نگران نبوده و نخواهند بود.بنابراین برای آشنایی با قطعات پالایشگاه موجود در صنعت آریان باید به معرفی بخش کوچکی از این این قطعات بپردازیم.

آشنایی با قطعات پالایشگاه

  1. قطعات ثابت
  2. قطعات دوار

هر یک از این قطعات به مجموعه ای دیگر از قطعات پیوند می خورند که خریداران عزیز می توانند با خیال راحت و مطمئن از کیفیت و قیمت آن ها به صنعت آریان اعتماد نموده و در صورت تمایل به تهیه هر یک از این قطعات با صنعت آریان تماس حاصل کنند تا این مرکز فروش عظیم در امر تامین قطعات پالایشگاهی مورد نیاز حاضر گردد.

 تامین قطعات پالایشگاهی از نوع ثابت

  1. دستگاه تانک برای ذخیره نمودن نفت و گاز موجود در پالایشگاه ها
  2. دستگاه های مبدل حرارتی
  3. خطوط لوله برای عبور نفت و گاز بسیار مهم و ضروری در تامین قطعات پالایشگاهی
  4. تجهیزات پایپینگ
  5. دستگاه دیگ بخار
  6. شیرآلات
  7. و..

تامین قطعات پالایشگاهی

 تامین قطعات پالایشگاهی از نوع دوار

  1. دستگاه توربین برای گاز
  2. دستگاه پمپ که یکی دیگر از قطعات مورد نیاز پالایشگاه می باشد.
  3. قطعات کمپرسور پالایشگاه
  4. گیربکس

تامین قطعات پالایشگاهی

و بسیاری دستگاه های ضروری دیگر همگی در صنعت آریان نیز با کیفیتی بی نظیر و مطمئن به فروش می رسند زیرا فروش تجهیزات نفت و گاز و به طور کل تامین قطعات پالایشگاهی امری مهم و تخصصی می باشد و نیاز به دانش و تجربه بسیار برای تامین قطعاتی مرغوب و اصیل دارد که صنعت آریان روی تمام این تجربیات را سفید کرده است.

بنابراین این قطعات مورد نیاز پالایشگاه نیز به طور کامل در صنعت آریان به عرضه می رسند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند قطعاتی چون لوله گازی نیز که از اهمیت بسیار بالایی در صنعت پالایشگاهی برخوردار می باشد با بالاترین کیفیت و اطمینان از ایمن بودن این قطعه به عرضه می رسد.

لذا باید به سلامت ایمنی این لوله در صنعتی چون پتروشیمی که قطعات مورد نیاز پالایشگاه را تامین و به ساخت عناصر بسیاری می پردازند توجه نمود زیرا بسیار حائز اهمیت می باشد.

اهمیت سلامت ایمنی پس از تامین قطعات پالایشگاهی

قطعات مورد نیاز پالایشگاه نیز اعم از قطعه کمپرسور پالایشگاه و یا دستگاه پمپ و..به خصوص لوله های گاز موجود در پالایشگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند لذا ایمنی جانی افرادی که در محیط پالایشگاه مشغول به کار هستند بسیار بسیار مهم بوده و علاوه بر آن با کیفیت بالای این قطعات دیگر نیازی به تعمیر و تعویض زودهنگام این قطعات نیست.

پس ارائه و تامین قطعات پالایشگاهی در صنعت پتروشیمی بسیار مهم بوده و علاوه بر کیفیت بالای عناصر ارائه شده توسط این صنعت،حفظ سلامت افراد مشغول در پالایشگاه ها نیز از هر عنصری بالاتر است.

تامین قطعات پالایشگاهی

تامین کننده قطعات پالایشگاهی

|مجموعه صنعت آریان| با کادر مجرب خود جهت تامین تجهیزات نفتی، گازی، پتروشیمی و ساختمانی در خدمت مشتریان است. آنچه صنعت آریان را با دیگر رقبا متمایز میکند تضمین کیفیتی ست که خدمت مراجعان خود ارائه می‌کند.

از آن جهت که پس از تضمین کیفیت کالا تضمین قیمت را نیز برای افراد انجام می‌دهد می‌توان با خیال آسوده و اطمینان خاطر از این مجموعه اقدام به تهیه موارد تاسیساتی نمود. شعار صنعت آریان چنین است که محصولات صنعت آریان، آخرین محصولات تاسیساتی‌ست که می‌خرید! و این نشانه اطمینان خاطر مجموعه از کیفیت موارد مورد عرضه خود است. جهت تامین قطعات پالایشگاهی تماس بگیرید

در صنعت آریان می‌توانید انواع فلز ها، اتصالات فلزی، فلنج، شیر آلات، محصولات پلیمری همچون لوله و اتصالات، تجهیزات موتور خانه و… را تهیه کرده و نیز از مشاوره متخصصان برای اطلاع دقیق از محصولی که نیازتان را رفع می‌نماید استفاده نمایید. تامین قطعات پالایشگاهی نیز به عهده صنعت آریان است

بنابراین پیشنهاد می گردد خریداران محترم به صنعت آریان اعتماد نموده و برای تهیه قطعات پالایشگاهی مورد نیاز خود با این مجموعه بسیار ماهر و توانمند تماس گیرند.صنعت آریان هرگز اعتماد خریداران را نسبت به مجموعه حرفه ای خود لکه دار نمی کند.خریداران می توانند در زمان مقرر قطعات خریداری شده خود را به موقع تحویل بگیرند و شاهد کیفیت بالای این قطعات باشند.

لذا افراد می توانند علاوه بر تهیه قطعات مورد نیاز پالایشگاه برای کسب اطلاع بیشتر از بهترین قطعه مورد نیاز برای پروژه پالایشگاهی خود با مجموعه صنعت آریان مشورت نموده و برای بهره مندی از این امر با صنعت آریان تماس حاصل کنند.

قطعه کمپرسور پالایشگاه چه کاربردی دارد؟

قطعه کمپرسور پالایشگاه دستگاهی برای فشرده کردن گازها و مایعاتی است که در پالایشگاه ها به کار گرفته می شوند لذا این قطعه به سبب وجود انرژی مکانیکی در درون خود گازها را فشرده می سازد که این امر در صنعت پتروشیمی و نیز کارخانه ها و پالایشگاه ها بسیار مهم می باشد.

قیمت قطعات پالایشگاهی در صنعت آریان حدودا چقدر می باشد؟

دوست عزیز برای آگاهی از قیمت دقیق قطعات پالایشگاهی صنعت آریان می توانید با شماره درج شده در صفحه تماس حاصل کنید.مشاوران متخصص در این صنعت به طور کامل اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

چطور به شما اعتماد کنیم؟

دوست عزیز صنعت آریان با ضمانت تمامی قطعات فروشی موجود این اطمینان را به تمامی خریداران حاصل کرده که تمامی قطعات پالایشگاهی صنعت آریان از سلامت ایمنی و کیفیت بسیار بالا برخوردار می باشند.لذا برترین وجه تمایز صنعت آریان در تامین قطعات پالایشگاهی و دیگر قطعاتِ به عرضه درآمده ضمانت کیفیت و قیمت آن ها توسط صنعت آریان می باشد.

4.6/5 - (75 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ