فروش لوله فاضلاب سایلنت

اگر به محصولی نیاز دارید که در زمان انتقال سیالات هیچ صدایی از خود تولید نکند و از قابلیت کاهش صدا برخوردار باشد ، این مطلب برای شما می باشد. در این قسمت قصد معرفی لوله فاضلاب سایلنت را داریم از علاوه بر کاهش صدای انتقال سیالات از مزایای بسیار زیاد دیگری نیز برخوردار می باشد. این لوله ها از انواع لوله های پوشفیت می باشد و فروش آن از طریق این صفحه صورت میگیرد. کافیست برای کسب  اطلاعات بیشتر این مطلب را مطالعه نمایید و برای خرید لوله فاضلاب سایلنت با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لوله فاضلاب سایلنت

لوله فاضلاب سایلنت

سیستم و تاسیسات از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی می باشد که از نظر کیفیت و مرغوبیت باید در سطح بسیار بالایی باشد. اولین معیار ساخت تاسیسات با کیفیت استفاده از متریال خوب و مرغوب می باشد که به خصوص در زمان ساخت سیستم لوله کشی فاضلاب از اهمیت زیادی برخوردار است. از بهترین و با کیفیت ترین انواع متریال لوله کشی فاضلاب ، لوله فاضلاب سایلنت می باشد که به علت مزایا ی بسیار زیادی که دارد در جدید ترین و بروز ترین سیستم لوله کشی فاضلاب به کار گرفته می شود. ما در این مطلب سعی داریم که به طور کامل به توضیح لوله فاضلاب سایلنت بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لوله ادامه ی مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

همچنین فروش لوله فاضلاب سایلنت با بهترین قیمت و کیفیت در گروه صنعت آریان صورت می گیرد و شما کافیست برای انجام مشاوره اولیه رایگان و خرید بهترین محصولات صنعتی با ما تماس بگیرید.

لوله فاضلاب سایلنت چیست ؟

پیش از آنکه به مزایا ، معایب و کاربرد این لوله بپردازیم ، لازم به معرفی لوله فاضلاب سایلنت می باشد. این لوله یکی از انواع لوله های پوشفیت محسوب می شود و از دسته لوله و اتصالات پلیمری محسوب می شود. لوله های پوشفیت خود به دو نوع تقسیم می شوند که به این شرح می باشد :

  • عادی
  • بی صدا یا سایلنت

پس در حقیقت لوله فاضلاب سایلنت همان لوله پوشفیت بی صدا می باشد که به علت نصب اسان و مزایا فراوانی که دارد ، مصرف بسیار گسترده ای در ساخت تاسیسات و سیستم لوله کشی فاضلاب دارد.

لوله فاضلاب سایلنت

جنس لوله فاضلاب سایلنت از چیست ؟

جنس این دسته از لوله های و اتصلات از پلیمر می باشد که در میان پلیمر ها ، از  مواد پلی پروپلین برای ساخت این لوله ها استفاده می شود. کیفیت مواد اولیه این لوله موجب می شود که این لوله در اثر برخورد با عوامل خورنده مانند اسید ها دچار پوسیدگی نشوند و حتی در تماس با ما با آب مانند لوله های فلزی دچار زنگ زدگی نگردند. اما از آنجا که لوله های پوشفیت معمولی نیز از پلی پروپلین ساخته می شوند ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه عاملی در ساخت این لوله ها موجب بی صدا یا سایلنت شدن لوله فاضلاب سایلنت می گردند ؟ پاسخ سوال شما اینجاست :

  • لوله فاضلاب سایلنت را می توان لوله فاضلاب سه لایه معرفی کرد و در حقیقت لایه هایی که به لایه اول اضافه می شوند موجب بی صدا شدن این لوله می شود.در لایه های برونی این لوله از کامپاند عایق صدا استفاده می شود. این کامپاند موجب جذب صدای ناشی از حرکات سیالات می شود و این لوله را به لوله فاضلاب بی صدا تبدیل می کند. در کنار این کامپاند ها دو لایه درونی دیگر وجود دارد و به همین علت این لوله ها سه لایه می باشند.
  • شایان ذکر است به کار رفتن کامپاند عایق صدا هیچ تاثیری در کاربرد و کیفیت لوله های نخواهد داشت و این محصول جنس اولیه لوله های پوشفیت را دارا می باشد. اما بی صدا بودن این لوله که مهم ترین مزیت آن می باشد موجب کاربردی تر شدن هر چه بیشتد لوله پوشفیت بی صدا می شود.

نصب لوله فاضلاب سایلنت به چه صورت می باشد ؟

شیوه نصب لوله های فاضلابی سایلنت را می توان از دیگر مزایای آن ها به شمار آورد. در حقیقت نصب بسیار آسان و سریع که چندان به تخصص هم نیاز دارد از چندین جهت برای شما مفید واقع می شود. این لوله ها در قسمت انتهایی خود از سوکت هایی برخوردار می باشند که عامل اصلی نصب آسان لوله ها می باشد. تنها کافیست ابتدای یک لوله را به انتهای لوله دیگری کمی فشار دهیم تا وارد آن شده و فیت گردد.

نکته ای که باید در این قسمت مد نظر قرار دهیم مربوط به آب بندی ای لوله ها می باشد. هم خود لوله ها و اتصالات نیاز به آب بندی دارد که بدین منظور می توان از واشر های آب بندی استفاده کرد. در سر این لوله ها قسمتی برای این واشر ها تعبیه شده است که از همه نظر بابت آب بندی و عدم نفوذ سیالات و هوا خاطر جمع گردید.

اگر به دنبال مرکز فروش لوله فاضلاب سایلنت می باشید در جای درستی هستید چرا امکان خرید این لوله در انواع سایز و با بهترین کیفیت و قیمت از طریق گروه صنعت اریان میسر شده است . کافیست با ما تماس بگیرید. همچنین برای آگاهی از مزایا و معایب این لوله ادامه این مطلب را نیز از دست ندهید.

لوله فاضلاب سایلنت

مزایا لوله فاضلاب سایلنت

مهم ترین مزایا لوله پوشفیت سایلنت به این شرح می باشد :

عایق و کاهش صدا تا 10 دسی بل

بدون شک اولین و مهم ترین مزیت این لوله کاهش صدا می باشد که موجب استفاده گسترده از این لوله می گردد. ممکن است این سوال در این زمان پیش بیاید که کاهش صدا در سیستم فاضلاب از چه اهمیتی برخوردار می باشد ؟ در برخی از ساختمان علی الخصوص ساختمان های امروزی سیستم لوله کشی فاضلاب در نزدیکی واحد های مسکونی می باشد و عدم استفاده لوله های معمولی ، موجب شنیده شدن حرکت سیالات در لوله ها می باشد. صدای تولید شده از این لوله ها می تواند موجب سلب آرامش شود و به همین علت نیز لوله فاضلاب سایلنت یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

تحمل دمایی بالا

در بسیاری از مواقع سیالاتی که لوله  فاضلاب عبور می کنند از دمای بسیار بالایی برخوردار می باشند. به همین علت نیز اهمیت دارد که سیستم شما از تحمل دمایی بالایی برخوردار باشد. لوله فاضلاب سایلنت از تحمل دمایی 85 درجه سانتی گراد برخوردار می باشد و حتی تا 95 درجه را نیز می تواند تحمل کنید. همین ویژگی لوله پوشفیت سایلنت آن را به انتخابی مناسب برای سیستم لوله کشی آب گرم نیز تبدیل می کند.

شایان توجه است که این لوله در اثر تغییرات دمایی دچار شکستگی و خرابی نمی شود.

تنوع سایز بالا

این لوله ها از تنوع سازی بالایی برخوردار می باشند و انواع آن از سایز 50 میلی متری تا 160 میلیمتری موجود است و بر اساس مکان مورد استفاده و حجم سیالات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. فروش لوله فاضلاب سایلنت در انواع سایز ها از طریق گروه صنعت اریان میسر شده است و کافیست با ما تماس بگیرید.

وزن کم و قابلیت حمل و نصب آسان

بدون شک وزن بالا تجهیزات مورد استفاده شما می تواند و نصب و حمل آن ها را به یک دغدغه تبدیل کند. اما این لوله ها از وزن بسیار کمی برخوردار می باشند و از این نظر نیز به راحتی و بدون مشکل می تواند در جای جای سیستم لوله کشی و تاسیسات بدون مشکل حمل و نصب گردد. همچنین سوکتی بودن این لوله ها موجب میشود که از نصب بسیار آسانی برخوردار باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به تخصص یا مهارت بالا نصب گردند.

لوله فاضلاب سایلنت

عدم رسوب پذیری

بسیار مهم است که متریالی که در سیستم فاضلاب به کار گرفته می شود به راحتی دچار رسوب نشود. این ویژگی مستلزم داشتن سطح داخلی صیقلی و صاف می باشد که لوله پوشفیت سایلنت به خوبی از این ویژگی برخوردار می باشد.

قابلیت تعمیر و تغییر آسان

فوقا ذکر کردیم که نصب این لوله ها به واسطه سوکت هایی که در انتهای آن نصب می شود انجام میگیرد و این شیوه نصب موجب می شود که در صورت نیاز به اعمال تغییرات و تعمیرات بدون نیاز به برش زدن به راحتی لوله ها را از یکدیگر جدا نمایید.

قیمت لوله فاضلاب سایلنت

بدیهی است که به کار گرفتن یک لایه اضافه کامپاند عایق صدا موجب بالا رفتن قیمت این لوله ها می گردد. با این وجود بی صدا بودن این لوله ها که گاهی یک ویژگی واجب محسوب می شود خرید این لوله را به یک خرید ایده و آل و منطقی تبدیل می کند.

فروش لوله فاضلاب سایلنت با بهترین قیمت و کیفیت از طریق صنعت اریان میسر شده است . کافیست برای خرید لوله پوشفیت سایلنت و انواع لوله های پلیمری و فاضلابی با ما تماس بگیرید.

 

لوله فاضلاب سایلنت چقدر صدا را کاهش می دهد ؟

این لوله ها قابلیت کاهش صدا تا ده دسی بل را دارند.

قیمت لوله فاضلاب سایلنت به چه صورت می باشد ؟

به علت به کارگیری لایه اضافی عایق صدا برای بی صدا کردن این لوله ، بدیهی است که قیمت آن به نسبت انواع معمولی لوله فاضلاب مقداری بیشتر می باشد ؟

لوله فاضلاب بی صدا از چه سایز هایی برخوردار می باشد؟

این لوله ها از سایز 50 میلی متری تا 160 میلی متری موجود می باشند و می توانید از طریق این صفحه به خریداری آن بپردازید.

4.6/5 - (182 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ