خرید فلنج کلاس 300

فلنج ها از مهم ترین انواع تجهیزات صنعتی می باشند که امروزه به علت مزایا ی فراوانی دارد مصارف و استفاده گسترده ای را در انواع تجهیزات صنعتی دارند. در زمان خریداری این تجهیزات یکی از مواردی که باید به آن توجه نمایید کلاس فلنج است که نشان دنده حداکثر تحمل فشاری محصول می باشد. فلنج کلاس 300 از انواع رده های این محصول می باشد که قصد داریم تا در این مطلب به کامل به آن بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول ادامه ی این مطلب را از دست ندهید. همچنین برای خرید فلنج کلاس 300 با بهترین قیمت و کیفیت کافیست با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فلنج فلنج
فلنج کلاس 300 دنده ای فلنج کلاس 300 دنده ای
فلنج کلاس 300 کور فلنج کلاس 300 کور
فلنج کلاس 300 ساده فلنج کلاس 300 ساده
فلنج کلاس 300 لپ جوینت فلنج کلاس 300 لپ جوینت
فلنج کلاس 300 نرو ماده فلنج کلاس 300 نرو ماده
فلنج کلاس 300 گلو دار فلنج کلاس 300 گلو دار
فلنج کلاس 300 اسلیپان فلنج کلاس 300 اسلیپان
فلنج کلاس 300

فلنج کلاس 300

سیستم های لوله کشی و انتقال انواع سیالات در دسته مهم ترین سیستم ها به شمار می آیند و اهمیت بسیار زیادی را از جهت تسهیل امور انسان دارد. این سیستم ها از طریق اتصال لوله ها به یکدیگر ساخته می شوند و روش های اتصال این لوله ها نیز تفاوت های زیادی دارد. بدون شک یکی از مهم ترین و بهترین روش های اتصال لوله ها به یکدیگر از طریق فلنج می باشد که از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. فلنج کلاس 300 را می توان به عنوان یکی از مهم ترین انواع فلنج دانست که امروزه در زمینه ساخت انواع تاسیسات کاربرد فراوانی دارد. در حقیقت انواع مختلفی روش برای تقسیم بندی فلنج ها وجود دارد که یکی از آن تقسیم بندی بر اساس کلاس فلنج است. در زیر مجموعه ی این تقسیم بندی یکی از مهم ترین محصولات بدون شک فلنج کلاس 300 است که قصد دارید در این مطلب به آن بپردازیم.

پس برای کسب اطلاعات لازم و خرید فلنج 300 با بهترین کیفیت و قیمت ادامه ی این مطلب را از دست ندهید. همچنین کافیست برای خرید انواع محصولات و تجهیزات صنعتی با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

صنعت آریان با ارائه بهترین تجهیزات آبی ، گازی ، نفتی ، پتروشیمی ، ساختمانی و … آماده خدمت رسانی به شما مشریان عزیز می باشد.

لیست فروش فلنج کلاس 300 در صنعت آریان

فلنج کلاس 300 در سایز های مختلفی ارائه می شود که شما می توانید با توجه به ویژگی لوله ها سیستم تاسیساتی آن را خریداری کنید :

نام محصولسایز محصولقیمت محصول
فلنج کلاس 300 سایز 1/21/2 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 3/43/4 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 11 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1 1/41 1/4 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1 1/21 1/2 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 22 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 33 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 44 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 55 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 66 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 77 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 88 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1010 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1212 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1414 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1616 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 1818 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 2020 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 300 سایز 2424 اینچبرای کسب اطلاعات و قیمت تماس بگیرید.

شما می توانید انواع محصولات فوق را از فروشگاه صنعت آریان خریداری کنید کافیست برای استعلام قیمت با ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد فلنج کلاس 300 چیست ؟

پیش از پرداختن به کاربرد فلنج کلاس 300 ذکر نکاتی در مورد این رده فلنج ضروری می باشد. کلاس فلنج به معنای بالاترین حد تحمل فشاری فلنج می باشد .به طور کلی این تقسیم بندی فلنج بر اساس کلاس مطابق استاندارد ASME می باشد و از کلاس 150 شروع شده و به درجه های بالا تر  یعنی تا 2500 می رود. هرچه کلاس فلنج بالا تر باشد مقاومت آن در برابر فشار افزایش می یابد. در حقیقت فلنج کلاس 2500 از بالا ترین تحمل فشاری و دمایی برخوردار می باشد.

اینکه فلنج کلاس 300 در رده ی دوم از این تقسیم بندی قرار میگیرد به این معنا نیست که این فلنج ضعیف بوده و به راحتی دچار شکستگی می شود. بلکه به این معناست که این فلنج برای لوله های با حجم کم تر و انتقال سیالاتی با دمای پایین تر مناسب می شود و برای انتقال سیالاتی مانند گازهای بسیار پر فشار ساخته نشده اند. به همین علت پیش از خرید فلنج 300 در مورد حجم سیالت خود ، قطر لوله ، و مقدار فشیاری که از آن عبور می کند اطلاعات لازم را کسب فرمایید.

کاربرد فلنج کلاس 300 بسیار گسترده می باشد و در تمامی موارد زیر کاربرد دارد :

  • سیستم ها انتقال آب
  • سیستم های انتقال گاز
  • سیستم های فاضلابی
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • انواع لوله کشی های ساختمانی
  • انواع لوله کشی های صنعتی
  • و …

شایان ذکر است علاوه بر موارد فوق فلنج کلاس 300 و سایر فلنج ها از کاربرد بسیار مهم تر دیگری برخوردار است و آن هم به کارگیری در سیستم هایی است که مدام نیاز به اعمال تعمیرات یا تغییرات دارند یا مدام نیاز به باز و بسته شدن دارند. در این صورت با استفاده از فلنج های کلاس 300 می توانید بدون نیاز به جوش کاری لوله ها را به هم متصل کنید و در زمان تعمیر یا تغییر آن ها نیز بدون نیاز به برش کاری لوله ها را تغییر و تعمیر کنید.

فلنج کلاس 300

انواع فلنج کلاس 300

فلنج های کلاس 300 در انواع مختلفی تولید می شوند و به راحتی می تواند برای انواع نیاز ها و مصارف مورد استفاده قرار بگیرد. مهم ترین انواع فلنج کلاس 300 به این شرح می باشد :

فلنج کلاس 300 ساده

ساده ترین و ابتدایی ترین شکل فلنج ها می باشد که از یک صفحه دیسکی ساده بدون هیچ گونه برآمدگی می باشد و صرفا از یک دایره بزرگ تر در مرکز و چندین نقطه ی دایره ای شکل کوچک تر تشکیل شده است.

فلنج کلاس 300 لبه دار

ار پر مصرف ترین انواع فلنج های کلاس 300 می باشد که به نسبت سایر فلنج ها از قیمت پایین تری برخورداری می باشد. با این وجود به علت قیمت کمتری که دارد و استفاده مقرون به صرفه آن برای بسیاری از تاسیسات مناسب می باشد.

فلنج کلاس 300 گلو دار

از دیگر انواع فلنج 300 می باشد که به اندازه فلنج لبه دار پر مصرف می باشد و از نظر ظاهری نیز کمی به آن شبیه می باشد. فلنج های گلو دار کلاس 300 به نسبت سایر انواع آن از مقاومت بسیار بهتری برخوردار می باشند و برای استفاده در تاسیسات حساس تر ایده آل محسوب می شوند.

فلنج کلاس 300 نر و ماده

از مقاوم ترین فلنج های این رده محسوب می شود که به صورت جفت جفت به فروش می رسد. این دو فلنج به طور کامل در هم قفل می شوند و از این نظر مقاومت بسیار بالایی دارند. شایان ذکر است که این فلنج به علت آنکه جفت جفت به فروش می رسد از قیمت بالا تری نیز برخوردار می باشد.

فلنج کلاس 300 اسیلپان

این فلنج در بدنه داخلی خود از حوش های زیاید برخوردار می باشد و به همبن نیز ممکن است به نست سایر انواع فلنج کلاس 300 از طول عمر کمتری برخوردار باشد. با این وجود این فلنج بر اساس قیمت خود همچنان انتخاب افراد بسیاری می باشد.

فلنج کلاس 300 جوشی

این دسته از فلنج های 300 باید به لوله های سیستم مورد نظر شما جوش داده شود و به همین علت نیز به این نام مشهور شده است. شایان ذکر است که اتصال لوله های پلیمری از طریق این دسته از محصولات امکان پذیر نیست چرا که لوله پلیمری را نمی توان به فلنج جوش داد.

فلنج کلاس 300 رزوه ای

و در نهایت مهم ترین و پر استفاده ترین فلنج کلاس 300 ، فلنج رزوه ای می باشد. این فلنج به هیچ عنوان به جوشکاری نیاز ندارد و تنها به وسیله به پیچ و مهره به انواع تجهیزات و ابزار مورد نظر شما متصل می شوند. یکی از مهم ترین کاربرد های این فلنج نیز برای اتصال دادن محصولات پلمیری می باشد که بر خلاف فلنج جوشی ، نیاز به بدنه فلزی نخواهد داشت.

شما می توانید برای خرید انواع فلنج کلاس 300 با بهترین قیمت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره به اطلاعات مورد نیاز خود نیز دست یابید.

 

فلنج کلاس 300

جنس بدنه فلنج کلاس 300

فلنج های کلاس 300 و به طور کلی فلنج ها علاوه بر جنس های چدنی یا مسی در دو نوع بسیار مهم دیگر ساخته می شوند :

  • کربن استیل : فلنج کلاس 300 کربن استیل در ظاهری سیاه رنگ ساخت می شود و از مقاوت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. از مزایا این نوع از جنس بدنه این است که به راحتی دچار شکستگی نمی شود
  • استنلس استیل : این نوع از فلنج 300 در مواد اولیه خود از کروم زیادی استفاده می کند و به همین علت از درخشندگی زیادی برخوردار است. این محصول در برابر انواع زنگ زدگی از خود مقاومت نشون میدهد و برای تاسیسات آب آشامیدنی ایده ال می باشد.

قیمت و خرید فلنج کلاس 300

قیمت فلنج کلاس 300 به طور کلی از موارد زیادی همچون جنس بدنه ، نوع آن ، قطر و ضخامت آن و برند تولید کننده ی محصول تاثیر می پذیرد و هزینه تمام شده آن بر اساس انتخاب شما می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید فلنج کلاس 300 را دارید به راحتی می توانید با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و جدید ترین لیست قیمت این محصول را دریافت نمایید.

همچنین امکان خرید انواع تجهیزات گازی ، نفتی ، آبی ، ساختمانی و .. از طریق گروه صنعت آریان برای شما فراهم شده است و می توانید با بهترین قیمت محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

چند نکته که در زمان خرید فلنج کلاس 300 باید به آن توجه کنید :

  • کلاس 300 نشان دهنده حداکثر تحمل فشاری این قطعه در اثر برخورد با سیالات است. به همین علت باید بر اساس فشاری لوله ها خود این محصول را انتخاب کنید.
  • بر روی بدنه این قطعه علاوه بر کلاس کد حرارتی نیز درج شده است. کد حرارتی حداکثر تحمل دمایی است و اگر سیالات مورد انتقال از دمای بالاتری برخوردار باشند این قطعه را با مشکل روبه رو می کند.
  • فلنج کلاس 300 علاوه بر انواع مختلف از جنس های بدنه مختلفی نیز برخوردار می باشد.
  • اگر می خواهید از این قطعه برای انتقال آب گرم و یا سیالات مایع استفاده کنید بهتر است استنلس استیل را خریداری نمایید. اما اگر خوردگی و زنگ زدگی برای شما اهمیتی ندارد می توانید از کربن استیل برای بهره مندی از مقاومت سختی زیاد استفاده کنید.
  • حتما از واشر مناسب جهت آب بندی این قطعه در زمان نصب استفاده کنید. این واشر که به آن گسکت می گویند مانع از نفوذ و نشتی سیالات می باشد و می تواند امنیت تاسیسات شما را بالاتر ببرد.
  • توجه داشته که شما می توانید پیش از خرید فلنج کلاس 300 یا هر نوع تجهیزات صنعتی دیگر  با استفاده از خدمات مشاوره رایگان تمامی اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید. کافیست با ما تماس بگیرید !

مقاومت و تحمل فشاری فلنج کلاس 300 به چه صورت می باشد ؟

به طور کلی این محصول در رده ی دوم از نظر تحمل فشاری قرار دارد و به همنی علت برای انتقال سیالات ساختمانی مناسب تر می باشد و به طور کلی برای انتقال مواد بسیار پر فشار مناسب نمی باشد.

جنس بدنه فلنج کلاس 300 از چیست ؟

این فلنج های علاوه بر چدنی و مسی در انواع کربن استیل یا استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) نیز ساخته می شوند.

قیمت فلنج کلاس 300 به چه صورت می باشد ؟

قیمت فلنج کلاس 300 به طور کلی از موارد زیادی همچون جنس بدنه ، نوع آن ، قطر و ضخامت آن و برند تولید کننده ی محصول تاثیر می پذیرد. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت فلنج کلاس 300 با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

4.6/5 - (243 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ