لوله تک لایه

سال هاست که سیستم های انتقال سیالات بروزرسانی شده است و به لطف این تغییراتی که در شیوه نقل و انتقالات سیالات به وجود آمده است استفاده از آن ها بسیار راحت تر شده است. تغییراتی که در این سیستم ها به وجود آمده است تا حد زیادی به لوله کشی و تغییرات آن وابسته می باشد. لوله ها مهم ترین قسمت این سیستم ها می باشند و کیفیت آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. لوله تک لایه یکی از انواع این لوله ها می باشد که به علت ویژگی های مثبت آن مصارف بسیار گسترده ای دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در مورد لوله تک لایه به ادامه این مطلب مراجعه کنید. همچنین برای خرید انواع تولیدات و محصولات پلیمری با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لوله و اتصالات پلیمری لوله و اتصالات پلیمری
لوله پکس تک لایه لوله پکس تک لایه
لوله سفید تک لایه لوله سفید تک لایه
لوله سبز تک لایه لوله سبز تک لایه
لوله خم دار سفید لوله خم دار سفید
لوله تک لایه

لوله تک لایه

از زمانی که پیشرفت علم به نقطه ای رسید که از سیستم های آبرسانی پیشرفته برای انتقال آب استفاده می شود لوله ها نقش بسیار مهمی در آن پیدا کرده اند. در حقیقت می توان گفت که لوله ها مهم ترین قسمت سیستم ها و تاسیسات آبرسانی می باشند که با اختراع و استفاده از آن ها ، روزمرگی انسان ها بسیار آسان تر شد. لوله تک لایه یکی از این تولیدات می باشد که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در تمامی امکانی که سیستم های آبرسانی در آن وجود دارد لوله تک لایه وجود دارد. مصرف گسترده این لوله برای انتقال آب می باشد که در این مطلب به طور کامل به توضیح ویژگی های آن می پردازیم.

برای خرید انواع تجهیزات آبرسانی با بهترین قیمت و کیفیت با سایت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

لوله تک لایه چیست ؟

لوله های تک لایه یا لوله آب ، محصولاتی هستند که به رنگ سفید بوده و از دسته لوله و اتصالات پلیمری می باشند. این لوله های از پلیمر پلی پروپلین تهیه می شوند و از مزایا بسیار زیادی برخوردارند. لوله های تک لایه را ممکن است با این اسامی در بازار مشاهده کنید :

  • لوله تک لایه
  • لوله پروپلین
  • لوله سبز
  • لوله سفید تک لایه
  • لوله pp

کابرد های لوله تک لایه چیست ؟

فوقا ذکر کردیم که این نوع از لوله ها برای استفاده در سیستم های آبرسانی بسیار مناسب می باشند. لوله تک لایه برای مصارف بسیار زیادی در انواع اماکن دارند که در این قسمت به توضیح آن می پردازیم.

  • تاسیسات ساختمانی : از آنجا که تاسیسات آبرسانی ساختمانی ، آب های آشامیدنی و آب هایی که تماس مستقیم با پوست را منتقل می کنند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. یکی از مصارفی که لوله تک لایه دارند انتقال آب به واحد های ساختمانی می باشد . به همین علت است که این لوله ها با اطمینان در این تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرند.
  • انتقال مواد خورنده : لوله های تک لایه تحت تاثیر اسید ها ، باز ها و مواد خورنده قرار نمی گیرند به همین علت در سیستم ها و تاسیسات فاضلابی کاربرد و مصرف گسترده ای دارند. همچنین در تماس با این مواد دچار پوسیدگی و خرابی نیز نمی شوند.
  • سیستم های آبرسانی کشاورزی : لوله تک لایه به علت نصب آسان و قابلیت داشتن انشعاب های زیاد ، برای انتقال آب به زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد و چون اسید و مواد مضر از خود تولید نمی کنند به محصولات کشاورزی نیز آسیبی نمی رسانند.
  • استفاده در سیستم های تهویه مطبوع : این سیستم ها هوا گرم را در زمستان و هوا سرد را در تابستان به واحد های مشخص شده انتقال می دهند. در این سیستم ها نیز می توان از این لوله ها به خیال راحت استفاده نمود
  • صنایع نفتی و گازی : این لوله ها در صنایع نفتی و گازی نیز مورد استفاده قرار میگیرند و برای انتقال این دسته از سیالات مناسب می باشند. البته برای استفاده لوله تک لایه در این صنایع باید از نوع مقاوم تر آن ها استفاده نمود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

اگر بنا به نیاز خود به دنبال خریداری لوله تک لایه می باشید با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره رایگان به خرید انواع تجهیزاتی نفتی ، گازی ، پتروشیمی و آبی با بهترین کیفیت بپردازید.

لوله تک لایه پکس (pex)

لوله های تک لایه با اینکه از مزایا فراوانی برخوردار بود ، اما برای استفاده در برخی از موارد ، از مقاومت خوبی برخوردار نبودند. با استفاده از تکنولوژی و علم روز لوله پکس تک لایه ساخته شده که در مقایسه با سایر انواع لوله تک لایه از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد. پلیمر پکس علاوه بر اینکه در ساخت لوله های تک لایه مورد استفاده قرار می گیرد در سر تا سر دنیا برای لوله پنج لایه نیز مصرف میشود.

شما می توانید برای خرید لوله پکس و یا سایر لوله های تک لایه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به سایت صنعت آریان مراجعه کنید.

ویژگی ها و مزایا لوله تک لایه

فوقا ذکر کردیم که این لوله ها چه مصارف گوناگونی دارند. ممکن است برای شما سوال شود که چه ویژگی هایی باعث این کاربرد گوناگون می گردد. در این قسمت ما به توضیح آن می پردازیم :

  1. نصب آسان : قابلیت نصب آسان این محصولات باعث می شود که علاوه بر کاهش زمان ساخت تاسیسات ، هزینه آن نیز کمتر شود.
  2. مقاومت در برابر پوسیدگی : لوله تک لایه به خوبی می تواند انواع سیالات را منتقل کند و دچار خوردگی نشود.
  3. عدم رسوب گذاری : سطح داخلی این لوله های کاملا صیقلی و صاف می باشد. به همین علت رسوبات را به خود جذب نمی کند و به سخت مواد در دیواره آن نشست می کنند.
  4. حفظ کیفیت آب : در سیستم های آبرسانی به خصوص آب آشامیدنی نیز از این لوله ها استفاده می شود چرا که آب را اسیدی نمی کند ، بو ، مزه و رنگ آن را تغییر نمیدهد و آب با کیفیتی را به مصرف کنندگان می رساند.
  5. ضربه پذیری : این لوله های در برابر ضربه نیز مقاوم می باشند و به راحتی دچار شکستگی نمی شوند.
  6. انعطاف پذیری : یکی از مهم ترین ویژگی های لوله تک لایه می باشد که موجب نصب آسان و کاهش تعداد اتصالات لازم می شود.
  7. تولید صدا حداقلی : صدای عبور آب در لوله ها می تواند گاهی بسیار آزار دهنده باشند . این لوله های در هنگام عبور آب از خود حداقل صدا را تولید کرده و آرامش صوتی بیشتری به همراه دارند.
  8. عدم افت فشار و دما : اکسیژن به لوله تک لایه وارد نمی شود و به همین علت سیالات دچار افت دما و فشار نمی شوند  و از این نظر بسیار برای مصرف کننده مطلوب می باشد.
  9. طول عمر طولانی : تمامی محصولات پلیمری از طول عمر بسیار خوب و قابل قبولی برخوردارند و به راحتی تا سالیان طولانی و بدون مشکل در تاسیسات و سیستم های شما کار می کنند.

با وجود این مزایا و ویژگی ها شکی نمی ماند که شما نیز برای ساخت تاسیسات خود به لوله تک لایه نیاز دارید. در این صورت کافیست با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خریداری آن کنید.

قیمت لوله تک لایه

اگر قصد تاسیس یک سیستم تخصصی با کیفیت را دارید ناگریز به لوله و اتصالات تک لایه نیاز خواهید داشت. به همین علت بدیهی است که قیمت آن ها نیز برای شما اهمیت دارد و ترجیح می دهید با بهترین قیمت با کیفیت ترین تاسیسات را راه اندازی کنید. قیمت این لوله ها از مواردی همچون برند ، سایز ، مواد اولیه تشکیل دهنده و فناوری تولید آن تاثیر می پذیرد.

شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قیمت های محصولات و تجهیزاتی که در صنعت آریان ارائه می شود به نسبت بسیار مناسب تر می باشد و شما می تواند با کم ترین هزینه ممکن ، با کیفیت ترین محصولات را خریداری کنید. کافیست با گروه صنعت آریان تماس بگیرید. ما در صنعت آریان به ارائه انواع لوله تک لایه در سایز ها مختلف و برند های متنوع می پردازیم و شما را از خرید سایر ملزومات ، بی نیاز می کنیم.

گروه صنعت آریان ارائه دهنده انواع محصولات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

قیمت لوله تک لایه چقدر می باشد ؟

قیمت لوله تک لایه از مواردی همچون برند، کیفیت مواد اولیه و فناوری تولید آن تاثیر می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این لوله ها با بهترین قیمت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

چرا استفاده از لوله تک لایه به صرفه است ؟

زیرا علاوه بر قیمت مناسب ، نصب آسانی دارد و هزینه کمتری را برای نصب به خود اختصاص می دهد.

چرا از لوله تک لایه در سیستم های آبرسانی استفاده می شود ؟

زیرا کیفیت آب را تغییر نمی دهد ، دچار رسوب نمی شود و همچنین افت فشاری و دمایی ندارد.

4.6/5 - (267 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ