لرزه گیر آکاردئونی

موتورخانه ، تجهیزات موجود در آن و لوله های موتورخانه به علت فعالیت های مداوم و سنگین ، لرزش و ارتشاعات زیادی را تولید می کنند. این ارتشاعات نه تنها گاهی باعث ایجاد خرابی و خسارت های زیادی می شود ، طول عمر تاسیسات را نیز کاهش می دهد. علاوه بر آن عبور مایعات سرد و گرم از لوله های موجب انبساط و انقباض آن می شود که احتمال شکستگی و خرابی آن را بالا می برد. برای مهار کردن خرابی های ناشی از لرزش ، ارتشاعات ، انقباض و انبساط لوله ها می توانید از لرزه گیر آکاردئونی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لرزه گیز آکاردئونی با بهترین قیمت ، این مطلب را از دست ندهید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
تجهیزات موتورخانه تجهیزات موتورخانه لرزه گیر لوله موتور خانه لرزه گیر لوله موتور خانه
لرزه گیر آکاردئونی دنده ای لرزه گیر آکاردئونی دنده ای
لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار
لرزه گیر آکاردئونی جوشی لرزه گیر آکاردئونی جوشی
لرزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر آکاردئونی آکارئونی

از مهم ترین تجهیزات موتورخانه که باید از آن استفاده نمود لرزه گیر است. این ابزار از لرزش بیش از اندازه لوله ها جلوگیری می کند و احتمال خرابی را تا حد بسیار خوبی کاهش می دهد و در نهایت طول عمر موتور خانه را افزایش می دهد. این دسته از تجهیزات موتور خانه به دو دسته  آکاردئونی و لاستیکی تقسیم می شود. در این قسمت ما به توضیح در مورد لرزه گیر آکاردئونی می پردازیم. پس برای کسب اطلاعات لازم و خرید لرزه گیر آکاردئونی این مطلب را از دست ندهید.

کارکرد لرزه گیر آکاردئونی به چه صورت می باشد ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های فلزات ، انبساط و انقباض در برابر حرارت است. در حقیقت بیشتر مواد در مواجه با گرما ، دچار انبساط می شوند و در زمان سرما ، منقبض می شود. یکی از عامل خرابی های انواع تجهیزات و قطعات موتور خانه ، مواجه با سرما و گرما و انبساط و انقباض می شود. در حقیقت لوله های موتور خانه وقتی گرم شوند دچار کشش می شوند و وقتی دما به حالت عادی برگشت به حالت اولیه خود باز می گردند. این فرایند می تواند موجب خرابی لوله ها و تجهیزات موتور خانه شود که لرزه گیر آکاردئونی مانع از آن می شود.

در حقیقت لرزه گیر آکاردئونی بر اساس ضریب انبساط و انقباض لوله های تهیه و در میسر لوله کشی قرار می گیرند و مانع از منبسط و منقبض شدن لوله های می شوند.

  • مزایا استفاده از لرزه گیر آکاردئونی
  • جلوگیری از منقبض و منبسط شدن لوله ها
  • جلوگیری از شکستگی و اسیب دیدن لوله
  • افزایش طول عمر سیستم لوله کشی موتورخانه
  • جلوگیری از نشتی و نفوذ سیالات

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت و خرید لرزه گیر آکاردئونی با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

انواع لرزه گیر آکاردئونی

انواع لرزه گیر آکاردئونی که شما از طریق گروه صنعت آریان می توانید به خریداری آن بپردازید به این شرح می باشد :

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار :

علت نامگذاری این نوع از لرزه گیر ، شیوه نصب آن می باشد. نصب لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار دقیقا مشابه نصب فلنج می باشد و از مزایا که فلنج ها دارند مانند قابلیت باز و بسته کردن نیز برخوردار می باشند . یعنی صفحه در دور لرزه گیر وجود دارد که بر روی آن سوراخ هایی تعبیه شده اند. سوراخ ها ی موجود در صفحه به وسیله پیچ و مهره به قطعات دیگری متصل می گردد . برای به کار گرفتن لرزه گیر فلنج دار به دو قطعه فلنج جوشی نیاز می باشد که شما از طریق سایت صنعت آریان می توانید به خرید آن بپردازید.

لرزه گیر آکاردئونی جوشی :

بر خلاف لرزه گیر فلنج دار ، در نصب این قطعه باید از جوشکاری استفاده نمود که معایب جوش را نیز به همراه خواهد داشت. برای مثال اگر قصد اعمال تغییرات یا تعمیرات در سیستم لوله کشی داشته باشید باید لرزه گیر آکاردئونی را به طور کامل ببرید و جدا کنید. همچنین جوش کاری در محیط هایی که مستعد حریق و آتش سوزی نیز می باشند ، خطرناک می باشد و باید با احتیاط مورد استفاده قرار بگیرد.

لرزه گیر آکاردئونی دنده ای:

در زمانی که در سیستم لوله کسی خود از لوله های گالوانیزه یا رزوه ای استفاده می کنید ، این نوع از لرزه گیر مناسب می باشد. هر چند که در خط تولید این نوع از لرزه گیر ، محدودیت سایزی وجود دارد و در صورت نیاز به سایز های بزرگ تر باید از انواع دیگر استفاده کنید یا به صورت سفارشی آن را خریداری فرمایید.

خرید لرزه گیر آکاردئونی

بدیهی است که ساختن یک موتور خانه مطمن که هزینه زیادی برای خرید تجهیزات آن صرف شده است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که عدم استفاده از لرزه گیر می تواند موجب شکستگی لوله ها و خارج شدن سیالات گردد که در مواقعی خسارت های بسیار زیادی به بار خواهد آورد. شما با استفاده از لرزه گیر آکاردئونی می توانید از خرابی لوله های خود جلوگیری به عمل آورید و طول عمر لوله های خود را تا حد بسیار بالا ببرید.

برای خرید انواع لرزه گیر آکوردئونی با بهترین قیمت و در انواع برند های با کیفیت موجود در بازار گروه صنعت آریان را از دست ندهید. شما با تماس با ما می توانید ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به خرید بهترین تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی بپردازید.

کارکرد لرزه گیر آکارئونی به چه صورت می باشد ؟

این نوع از لرزه گیر در مسیر لوله های قرار میگیرد و برای مهار کردن خرابی و خسارت ناشی از انقباض و انبساط لوله ها استفاده می شود.

قیمت لرزه گیر آکاردئونی به چه صورت می باشد ؟

بر اساس نوع لرزه گیر ، کیفیت و برند مورد استفاده و اندازه و سایز مورد نیاز ، هزینه این تجهیزات متفاوت می شود.

انواع لرزه گیر آکاردئونی چیست ؟

لرزه گیر فلنج دار ، جوشی و دنده ای از مهم ترین انواع این نوع از لرزه گیر می باشند.

4.5/5 - (262 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ