اتصالات پنج لایه

لوله های پنج لایه یکی از جدید ترین و بهترین لوله هایی هستند که امروزه به علت کیفیت بالا و مزایا فراوانی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اما این لوله ها برای نصب شدن نیاز به اتصالات مخصوص به خود را دارند. اتصالات پنج لایه برای نصب و استفاده لوله های پنج لایه به کار می روند و برای این مصارف مناسب هستند. این اتصالات انواع مختلفی دارند که هر کدام از ویژگی ها و مزایا مربوط به خود برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات پنج لایه به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

همچنین شما می توانید برای تهیه انواع محصولات پنج لایه با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لوله و اتصالات پلیمری لوله و اتصالات پلیمری
اتصالات کوپلی اتصالات کوپلی
اتصالات پرسی اتصالات پرسی
اتصالات کلمپی اتصالات کلمپی
اتصالات پنج لایه

اتصالات پنج لایه

مدت هاست که اتصالات فلزی و اتصالات پلیمری در تمامی امکان مورد استفاده قرار می گیرد. قدیمی ترین فرم اتصالات از جنس فلزی بودند که به علت معایبی که داشتند منجر به تولید لوله و اتصالات پلیمری شدند. اما محصولاتی که از پلیمر ساخته شده بودند نیز از معایب برخوردار بودند و مزایا محصولات فلزی را نداشتند. همین موضوع منجر شد تا صنعت گران به ساخت نسل جدیدی از اتصالات یعنی اتصالات پنج لایه روی بیاوردند. اتصالات پنج لایه فاقد مشکلات و معایب محصولات فلزی و پلیمری بودند و در عین حال تمامی مزایا و ویژگی ها مثبت آن ها را در خود جمع کرده اند.

در این مقاله به طور کامل درمورد اتصالات پنج لایه توضیح میدهیم. شما نیز می توانید برای خرید انواع تجهیزات تخصصی صنعتی به سایت صنعت آریان مراجعه کنید.

گروه صنعت آریان ارائه دهنده انواع تجهیزات تخصصی نفتی ، گازی ، ساختمانی و آبرسانی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیر می باشد.

اتصالات 5 لایه چه مصارفی دارند ؟

هر نوع از لوله های مانند پلیمر ها یا لوله های فلزی به اتصالات مربوط به خود برای نصب نیاز دارند. لوله های پنج لایه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای نصب حتما به اتصلات مربوط به خود نیاز دارند. استفاده از اتصالات نا مربوط و نامناسب برای لوله های 5 لایه می تواند یکپارچگی تاسیسات شما را برهم بزند و در دراز مدت ، شما را تعمیرات محتاج کند.

به همین علت است که اتصالات پنج لایه طراحی و ساخته شده اند تا در کنار این نوع از لوله ها به کار رفته و مانع از خرابی آن شوند. برای کسب اطلاعات در مورد این نوع از اتصالات ادامه مقاله را از دست ندهید. همچنین شما می توانید برای خرید انواع اتصلالات پنج لایه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت صنت آریان مراجعه فرمایید.

انواع اتصالات 5 لایه

این دسته از اتصالات از انواع مختلفی برخوردارند که هر کدام با توجه به ویژگی هایشان از مصارف متعددی برخوردارند. انواع اتصالات پنج لایه به این شرح می باشد :

اتصالات کوپلی

یکی از اتصالات لوله پنج لایه ، اتصالات کوپلی می باشند. در ابتدا ساختار این دسته از اتصالات پنج لایه از برنج و نیکل باشد. کاربرد برنج برای محکم سازی و مقاوم سازی اتصالات می باشد و از نیکل برای ظاهرسازی به صورت مطلوب و زیبا استفاده می شود.

اتصالات پنج لایه کوپلی از انشعاب های مختلفی برخوردارند که در انتها آن ها عاج های به صورت بر عکس برای حفط و نگهداری عاج تعبیه شده است. استفاده از نیکل و برنج در ساختار این اتصالات باعث می شود که در برابر فشار ، زنگ زدن و مواردی از این قبیل مقاوم شوند و به راحتی از بین نروند. اتصالات کوپلی انواع مختلفی دارند که به این شرح می باشد :

  • زانو دیواری کوپلی
  • زانو تو پیچ کوپلی
  • سه راه کوپلی
  • بوشن کوپلی
  • زانوی رو پیچ کوپلی
  • شیر زانویی کوپلی
  • شیر کلکتور کوپلی
  • سه راهی تو پیچ کوپلی
  • زانو صفحه دار کوپلی
  • و…

اگر به دنبال خرید انواع محصولات ، لوله و اتصالات پنج لایه می گردید در جای درستی قرار دارید. شما از طریق سایت صنعت آریان می توانید با ما تماس بگیرید و با بهترین قیمت به تهیه لوازم مورد نیاز خود بپردازید.

اتصالات پرسی پنج لایه

این دسته از اتصالات پنج لایه به علت عملیات که بر روی آن انجام می دهند این گونه نام گذاری شده است. در حقیقت در این نواع از اتصالات ، حلقه ای دور لوله های 5 لایه قرار می گیرد و به وسیله دستگاه پرس ، مورد فشار قرار می گیرد.

فشاری که دستگاه پرس وارد می کند ، لوله و اتصالات را به طور کامل آب بندی می کند و از نشتی و خروج و آب و سایر سیالات جلوگیری می کند. با وارد شدن فشار دندانه هایی به شکل عاج بر روی اورینگ لاستیکی وارد می شود و در نهایت کار آب بنری را انجام می دهد. انواع اتصلات پنج لایه پرسی به این شرح می باشد :

  • کلکتور
  • در پوش کلکتور
  • زانو تو پیچ پرسی
  • بوشن پرسی
  • بوشن تو پیچ و رو پیچ پرسی
  • مهریه ماسوره
  • و …

شایان ذکر است این دسته از اتصالات لوله 5 لایه نمی تواند باز و بسته شود و پس از نصب غیر قابل تغییر است.

کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم به خرید انواع اتصالات پنج لایه پرسی با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید.

اتصالات پنج لایه کلمپی

این دسته از اتصالات برای فشار بالا سیالات طراحی و تولید شده اند. در حقیقت فشاری که از لوله ها عبور می کند به یک اندازه نمی شود و برای مواقعی که فشار بسیار بالا می رود نیاز به اتصالات پنج لایه ای می باشد که به راحتی بتواند آن را تحمل کند. در چنین مصارفی اتصالات کلمپی بهترین انتخاب می باشد.

اتصالات کلمپی برای لوله هایی با قطر زیاد طراحی می شوند و به خوبی قابلیت تحمل فشار را دارند.

این کمبرند سفت کننده به خوبی جایگزین پیچ ها و مهره ها می شود و به راحتی با  خیال راحت برای لوله های قطور تر مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایا این دسته از اتصالات پنج لایه می توان به این موارد اشاره نمود :

  1. به راحتی می تواند باز بسته شود و لوله را مورد اسیب قرار نمی دهد.
  2. این دسته از اتصالات پنج لایه برای فشار های بالا طراحی شده اند پس از استحکام بالایی برخوردارند.
  3. نصب آن به سهولت و سرعت انجام می گیرد.
  4. سیستم و تاسیسات شما به خوبی آب بندی می شود و از نفوذ هر گونه سیالات جلوگیری می شود.

در این قسمت به طور کامل و مفصل به توضیح مهم ترین اتصالات پنج لایه پرداختیم. فراموش نکنید که این نوع از اتصالات مناسب ترین اتصالات برای لوله های 5 لایه می باشد . پس اگر قصد استفاده از این نوع از لوله ها را دارید همین الان با ما تماس بگیرید و اتصالات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

قیمت اتصالات پنج لایه

اگر قصد دارید که سیستم های تاسیساتی خود را با محصولات پنج لایه بنا کنید ، بدیهی است که قیمت به یک مسئله برای شما تبدیل می شود. همانطور که فوقا ذکر کردیم انواع مختلفی برای اتصالات پنج لایه وجود دارد که هر کدام از ساختاری متفاوت و با ویژگی ها متنوعی تولید می شوند.

به همین علت است که قیمت اتصالات پنج لایه با توجه به نوع و ویژگی های آن متنوع می شود. برند های مختلفی نیز با کیفیت های متفاوتی این اتصالات را تولید می کنند که بازه قیمتی آن متفاوت است. شما با توجه به نوع و برندی که خریداری می کنید ، هزینه متفاوتی نیز می پردازید.

اما نگران نباشید. شما در سایت صنعت آریان می توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

شما با مراجعه به گروه صنعت آریان می توانید به انواع برند های تولید کننده اتصالات پنج لایه نیز دسترسی داشته باشید و بر اساس شرایط و نیاز خود اقدام به خریداری محصولات مورد نظر کنید. کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره اولیه رایگان با کیفیت ترین محصولات را تهیه و خریداری کنید.

صنعت آریان ارائه دهنده انواع تجهیزات سیستم های تخصصی آبرسانی ، گاز رسانی ، نفتی ، پتروشیمی و ساختمانی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

اتصالات پنج لایه در انواعی تولید می شوند ؟

این اتصالات به صورت پرسی ، کلمپی و کوپلی تولید می شوند.

قیمت اتصالات پنج لایه چقدر می باشد ؟

قیمت این دسته از اتصالات بر اساس برند ، نوع و کیفیت آن تعیین می شود. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت این محصولات با صنعت آریان تماس بگیرید.

کدام نوع از اتصالات پنج لایه مقاوم تر می باشد ؟

اتصالات کلمپی برای لوله های قطور تر تولید و طراحی شدند و از مقاومت بهتری برخوردارند.

4.6/5 - (288 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ