اتصالات دنده ای گالوانیزه

یکی از پر مصرف ترین انواع اتصالات فلزی که در بازار وچود داد بدون شک اتصالات و لوله های گالوانیزه می باشد. این دسته از اتصالات به علت مقاومت بسیار خوبی که در برابر خوردگی دارند طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. این اتصالات در انواع مختلفی ساخته می شوند که اتصالات دنده ای گاوانیزه یکی از انواع آن ها می باشد. این اتصالات برای نصب نیاز به جوشکاری ندارد و از طریق دنده های موجود در سر خود نصب می گردند. اگر قصد خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه را دارید در این مطلب با ما همراه باشید چرا که از طریق این صفحه می توانید ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد این اتصالات محصول مورد نظر خود را بهترین قیمت و کیفیت از صنعت آریان خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
اتصالات فلزی اتصالات فلزی
مهره ماسوره گالوانیزه دنده ای مهره ماسوره گالوانیزه دنده ای
زانویی گالوانیزه دنده ای زانویی گالوانیزه دنده ای
مغزی گالوانیزه دنده ای مغزی گالوانیزه دنده ای
بوشن گالوانیزه دنده ای بوشن گالوانیزه دنده ای
سه راهی گالوانیزه دنده ای سه راهی گالوانیزه دنده ای
اتصالات دنده ای گالوانیزه

اتصالات دنده ای گالوانیزه

امروزه احداث تاسیسات و سیستم های لوله کشی از مهم ترین و حساس ترین ترین اموری است که باید در زمان ساخت ساختمان به آن توجه ویژه داشت. برای ساخت این سیستم ها وجود تجهیزاتی کاملا ضروری می باشد و در حقیقت امکان ساخت هیچ سیستمی بدون این قطعات امکان پذیر نیست. اتصالات فلزی نیز یکی از همین قطعات ضروری می باشد که متناسب با نیاز مصرف کننده در انواع مختلفی تولید می شود. بدون شک یکی از مهم ترین انواع این قطعات ، اتصالات دنده ای گالوانیزه می باشد که در نوع خود از پر فروش ترین محصولات صنعتی محسوب می شود.

در این مطلب قصد داریم تا به توضیح اتصالات دنده ای گالوانیزه به طور کامل بپردازیم و مزایا ، معایب و کاربرد آن را تفصیل بیان کنیم. پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین جهت خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.

اتصالات دنده ای گالوانیزه چیست ؟

این محصول متشکل است دو نام است که یکی مربوط به نوع اتصالات یعنی دنده ای بودن و دیگری مربوط به گالوانیزه بودن آن است. در تعریف مفهوم اتصالات دنده ای گفت که به طور کلی اتصالات از دو نوع برخوردار می باشند :

  • جوشی : منظور از جوشی این است که باید در فرآیند نصب و اتصال لوله ها به یکدیگر از جوشکاری استفاده شود.
  • دنده ای : اتصالات دنده ای یا رزوه ای محصولاتی هستند که از جوشکاری برای اتصال آن استفاده نمی شود بلکه از رزوه یا دنده در فرآیند نصب و اتصال آن استفاده می گردد. شایان ذکر است که از آنجا که اتصالات دنده ای نوعا قدیمی محسوب می شوند ، کاربرد اصلی آن ها نیز مربوط به انتقال سیالات کم فشار تر است و در اندازه های بزرگ و به منظور انتقال سیالات پر فشار استفاده نمی شود.

اتصالات دنده ای گالوانیزه نیز به این معنی ست که در زمان نصب این محصولات به جوشکاری نیاز نیست و تنها  از طریق دنده یا پیچ ها موجود در سر اتصالات می توان نصب آن را انجام داد. گالوانیزه نیز که قسمت دوم این محصول را تشکیل می دهد به نوعی می توان گفت که به جنس بدنه ی آن اطلاق دارد. در حقیقت گالوانیزه پوششی است که بر روی محصولات فلزی کشیده می شود تا مقاومت آن ها را در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی در اثر عوامل مخرب کاهش دهد.

پوشش گالونیزه از زینک یا روی ساخته می شود و در نوع سرد و گرم انجام می گردد. شایان ذکر است از آنجا که گالوانیزه کردن سرد روش ضعیفی محسوب می شود و به اندازه روش گرم مقاومت ندارد ، کمتر نیر موزد استفاده قرار میگیرد. محصولات اتصالات دنده ای گالوانیزه که به روش گرم پوشش دهی شده اند به مراتب از کیفیت و مقاومت بهتری نیز برخوردار هستند.

شما می توانید برای خرید انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه با ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره با کارشناسان ما به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

اتصالات دنده ای گالوانیزه

ویژگی اتصالات دنده ای گالوانیزه

با اینکه این اتصالات و ساختار آن ها نسبتا قدیمی محسوب می شوند اما با این وجود به علت مزایای زیادی که دارد همچنان از بازار بسیار خوبی برخوردار می باشد. مزایا اتصالات دنده ای گالوانیزه به این شرح می باشد :

  • قیمت مناسب : قطعا در زمان خرید هر قطعه ای یکی از مواردی که برای شما اهمیت دارد ، قیمت است. قیمت اتصالات دنده ای گالوانیزه به نسب کارایی و مصرفی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • مقاومت در برابر خوردگی : فوقا ذکر کردیم که پوششی به نام پوشش گالوانیزه سر تا سر این لوله را چه در سطج داخلی و چه در سطح خارجی پوشانده که در نتیجه موجب می شود که در اثر برخورد با آب دچار زنگ زدگی نشود و البته در اثر برخورد با سیالات اسیدی دچار پوسیدگی نشود. شایان ذکر است که همین ویژگی اتصالات دنده ای گالوانیزه موجب شده است تا این قطعه برای ساخت سیستم های آبرسانی ساختمانی به یک انتخاب بسیار مناسب تبدیل شود.
  • نصب آسان : رزوه ای و پیچ و مهره ای بودن اتصالات دنده ای گالوانیزه موجب شده است تا نصب بسیار آسان تری داشته باشد و در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد. همچنین برای نصب این اتصالات نیاری به مهارت یا تخصصی خاصی نیست.
  • مناسب برای دما و فشار متوسط : از آنجا که این اتصالات از طریق دنده های سر قطعه وصل می شوند و آب بندی آن ها نیز از این طریق است ، استفاده آن ها برای ساخت سیستم های لوله کشی و انتقال سیالات با دما فشار متوسط مناسب است و بهتر است که برای سیستم های پرفشار استفاده نگردد.
  • شکنندگی در برابر انقباض و انبساط سیستم ها : به کار رفتن دنده در اتصالات دنده ای گالوانیزه موجب شده است تا در اثر برخورد با آب سرد و گرم و انقباض و انبسلط ناشی از آن دچار شکستگی شود. در حقیقت دنده های این اتصالات برای انقباض و انبساط سیستم های لوله کشی چندان مقاوم نمی باشند و دنده های این اتصالات در اثر لرزش و ارتشاعات سیستمی دچار شکستگی می شود.
  • عدم مقاومت در انتقال سیالت پر فشار : آب بندی و به طور کلی ساختار اتصالات دنده ای و لوله ها آن جهت انقال سیالات پر فشار و حساس مانند گاز چندان مناسب نمی باشد و ممکن است خسارات زیادی را به سیستم شما وارد نماید.

توجه داشته باشید که عدم توجه به این ویژگی ها در درجه اول موجب می شود که در بهترین حالت تنها طول عمر تاسیسات شما پایین باید و امکان ترکیدگی و خسارت جدی به سیستم نیز وجود دارد. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم حتما با دقت زیاد به خرید این قطعات اقدام بفرمایید. در صورتی که در مورد خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه اطلاعات لازم را ندارید کافیست با ما تماس بگیرید از طریق مشاوره اولیه رایگان اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

اتصالات دنده ای گالوانیزه

لیست اتصالات گالوانیزه

این محصول از تنوع خوبی برای خرید برخوردار می باشد. انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه به این شرح می باشد :

اتصالات دنده ای زانویی گالوانیزه

ساختار این اتصالات برای تغییر جهت دادن مسیر لوله کشی مناسب می باشد و شکل ظاهری آن دقیقا مطابق زانو طراحی شده است. زاویه چرخش این دسته از اتصالات 90 درجه می باشد و قطعه ای ضروری برای ساخت تاسیسات به شما می آید.

اتصالات دنده ای گالوانیزه سه راهی

این قطعه و ساخت آن بیشتر برای گرفتن انشعابات مختلف از خطوط لوله کشی می باشد. این اتصالات می تواند با دهانه ای با قطر یکسان ساخته شود و به لوله ها با سایز مساوی پیوند داده شود و یا می تواند با قطر دهانه ی کمتری ساخته شود و در گرفتن انشعابات کوچک تر مورد استفاده قرار بگیرد.

اتصالات دنده ای گالوانیزه بوشن

از آنجا که طول لوله ها مشخص می باشد و بیشتر از یک حدی ادامه پیدا نمی کند باید قطعه ای وجود داشته باشد که این لوله ها را در امتداد یکدیگر نصب و قرار دهد. به این منظور از اتصالات بوشن استفاده می شود که قطعه ای استوانه ای محسوب می شود و لوله ها را در امتداد یکدیگر به هم متصل می نماید.

اتصالات دنده ای مهره ماسوره گالوانیزه

از نظر کاربرد این دسته از اتصالات را می توان مانند فلنج ها دانست که البته در انتقال سیالات کم حجم تر و کم فشار تر مورد استفاده قرار میگرد. در اتصال لوله های و یا اتصالات که هر دو از رزوه بیرونی (پیچ یا اتصالات نر ) برخوردار می باشند استفاده از وسیله صورت میگیرد. همچنین جهت اتصال لوله ها به تجهیزات و دستگاه ها نیز استفاده می شود

مغزی دنده ای گالوانیزه

در مواقعی که دو سر لوله یا اتصالات از دنده یا رزوه های درونی (منظور مهره یا اتصال ماده می باشد) تشکیل می شود از این دسته از اتصالات دنده ای گالوانیزه جهت پیوند و متصل کردن سیستم لوله ها استفاده می شود.

اتصالات دنده ای گالوانیزه

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید از طریق گروه صنعت آریان به خرید انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه با بهترین قیمت بپردازید.

خرید و قیمت اتصالات دنده ای گالوانیزه

اگر قصد خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه را دارید در جای خوبی هستید چرا که ما اینجا در صنعت آریان انواع محصولات صنعتی را در برند های با کیفیت بازار ارائه می دهیم. کافیست برای دریافت لیست اتصالات گالوانیزه به همراه قیمت آن ها با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره با کارشناسان ما محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

خدمات فروش اتصالات دنده ای گالوانیزه در صنعت اریان :

شما می توانید انواع تجهیزات صنعتی را با بهترین خدمات فروش و پس از فروش از طریق صنعت اریان خریداری نمایید. این خدمات به این شرح می باشد :

  • تنوع بالا و امکان خریداری انواع برند : شرکت های زیادی امروزه به تولید این مصحولات صنعتی روی آورده اند که بر اساس ویژگی های مد نظر انتخاب می گردند. تنوع محصولات و قطعات صنعتی در فروشگاه ما کامل می شود و شما در زمان خرید انتخاب های بسیار زیادی خواهید داشت.
  • تضمین کیفیت : ما با استفاده از بهترین محصولات روز بازار لیست قطعات خود را تکمیل می کنیم. به همین علت نیاز نیست از بابت کیفیت این قطعات نگران باشید چرا که بدون شک می توانید بهترین هاب آن را در صنعت اریان پیدا کنید.
  • بهترین قیمت : ما تمام سعی خود را خواهیم کرد که اتصالات دنده ای گالوانیزه و سایر قطعات صنعتی در صنعت اریان با بهترین قیمت ارائه شود. همانطور که میدانید بی کیقیت بودن این قطعات می تواند خسارت های زیادی برای شما به بار بیاورد اما قیمت مناسب و منصفانه به معنی بی کیفیت بودن این قطعات نمی باشد.
  • تحویل سریع : سفارشات شما در هر حجمی که باشد به سرعت در صنعت اریان آماده و در موعد مقرر تحویل شما داده می شود. پس نگران نباشید و هر مقدار قطعات یا تجهیزات صنعتی که نیاز دارید را از طریق صنعت اریان سفارش دهید.
  • ضمانت نامه : و در نهایت به منظور آسوده خاطر بودن شما بر روی محصولات خود گارانتی و ضمانت نامه قرار داده ایم تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از آن استفاده کتید.

همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات فروش اتصالات دنده ای گالوانیزه بهره مند شوید و ضمن آن بتوانید از طریق مشاوره رایگان اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

قیمت اتصالات دنده ای گالوانیزه به چه صورت است ؟

به طور کلی این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار می باشند و برای استفاده مقرون به صرفه محسوب می شوند. اما با این وجود قیمت این اتصالات بر اساس نوع مد نظر شما ، ابعاد و برند منتخب متغیر است.

مزایا اتصالات دنده ای گالوانیزه چیست ؟

نصب بسیار آسان و سریع ، قیمت مناسب و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مهم ترین مزایا ی این اتصالات محسوب می شود.

انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه به چه صورت می باشد ؟

این دسته از اتصلات از انواع بوشن ، سه راهی ، مغزی ، مهره ماسوره و زانویی برخوردار می باشد که از طریق این صفحه می توانید به خرید انواع آن اقدام نمایید.

4.5/5 - (254 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ