لرزه گیر موتورخانه

اگر به ساخت و تاسیس قسمت های مهم ساختمانی همچون موتور خانه مشغول هستید ، حتما به اهمیت موتور خانه واقف هستید. موتور خانه یکی از اصلی ترین قسمت های هر ساختمانی است که به علت وجود فطعات مهم هزینه زیادی را برای ساخت به خود اختصاص می دهد. قطعات موجود در موتور خانه به علت حجم بالا و فعالیت های سنگین مدام دچار لرزش می شوند که این لرزش در بیشتر مواقع بیش از اندازه می باشد. این حجم ار لرزیدن می تواند در دراز مدت مشکلاتی را برای تجهیزات موجود در موتور خانه ایجاد کند. به همین علت است که استفاده از قطعه ای به نام لرزه گیر موتورخانه اهمیت زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لرزه گیر لوله و لرزه گیر موتور خانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لرزه گیر موتورخانه

لرزه گیر لوله و موتورخانه

لرزش و تکان خوردن هر شئ می تواند مخرب و اسیب زننده باشد.  هر چیزی که از آن استفاده می کنید باید در سر جای خود بدون لرزش قرار بگیرد در غیر این صورت در دراز مدت دچار اسیب و خرابی می شود. موتورخانه نیز به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی از این قاعده مستثنی نیست. ابزار و تجهیزاتی که در موتور خانه ها وجود دارد دائما درحال فعالیت های سنگینی می باشند که باعث ایجاد لرزش های فراوانی می شود. برای اینکه این لرزش ها موجب خرابی تجهیزات نشود ، استفاده از لرزه گیر موتورخانه الزامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لرزه گیر موتورخانه و لرزه گیر لوله ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چرا استفاده از لرزه گیر لوله در موتورخانه اهمیت دارد ؟

لرزش هایی که در موتورخانه ایجاد می شود ممکن است اسیب هایی را به تاسیسات و سیستم های ساختمانی وارد کند که مهار آن اهمیت زیادی دارد. به همین علت است که استفاده از لرزه گیر موتورخانه و لرزه گیر لوله اهمیت بسیار زیادی دارد. اسیب هایی که ممکن است از عدم نصب لرزه گیر ناشی شود به این شرح می باشد :

  1. نشتی سیالات : لرزش بیش از اندازه لوله و سایر قطعات می تواند باعث شود که قطعات از جای درست خود خارج شوند و موجب نشتی سیالات گردند. نشتی برخی سیالات مانند گاز یا آب جوش هم  می تواند بسیار خطر آفرین باشد.
  2. خرابی تجهیزات موتورخانه : لرزش های موتورخانه و قطعات مانند لوله در دراز مدت می تواند موجب سایش ، ضعیف شدن و خرابی قطعات گردد و شما را به تعمیرات و تعویض تجهیزات موتور خانه می کشاند.
  3. تولید صدا بیش از اندازه : موتورخانه به ظور معمول از واحد و امکان مسکونی دور می باشد. اما با این وجود در برخی از مکان ها بسته به شرایط قسمت های مورد تردد یا حتی مورد سکونت در نزدیکی موتورخانه قرار دارد. عدم استفاده از لرزه گیر موتورخانه یا لرزه گیر لوله موجب می شود که این صدا ها برای ساکنین ساختمان ایجاد مزاحمت کند.

مزایا استفاده از لرزه گیر موتورخانه چیست ؟

مزایا استفاده از لرزه گیرلوله به این شرح می باشد :

  • کاهش سر و صدای ناشی از فعالیت موتورخانه : در نتیجه استفاده از لرزه گیر لوله لرزشی که در پمپ ها یا دیگ ها یا … تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند و در نتیجه موجب می شود که سر و صدای ناشی از لرزش کاهش پیدا کند.
  • افزایش طول عمر موتور خانه : فوقا ذکر کردیم لرزش می تواند موجب خرابی و اسیب رسیدن به قطعات یا تجهیزات داخل موتور خانه شود. استفاده از لرزه گیر قطعات موتور خانه این لرزش های را بسیار کم می کند و در نتیجه مانع از آسیب رسیدن به آن می شود.
  • مطمن تر شدن موتورخانه : با استفاده از لرزه گیر لوله و لرزه گیر موتورخانه می توانید اطمینان حاصل پیدا کنید که در حین کار هیچ لوله یا اتصالاتی دچار شکستگی ، ایجاد درز یا نشتی نمی شود و سیالات از مسیر لوله کشی خارج نمی شوند .

شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد قیمت لرزه گیر لوله و خرید لرزه گیر موتورخانه با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

خرید لرزه گیر لوله موتورخانه

اگر به دنبال ساخت یک موتورخانه پیشرفته و حرفه ای می باشید بدیهی است که لرزه گیر به عنوان یکی از مهم ترین قطعات نیاز خواهید داشت. اما برای خرید لرزه گیر لوله و لرزه گیر موتور خانه طبیعتا به قیمت و کیفیت آن نیز دقت می کنید تا بتوانید با کم ترین قیمت ممکن با کیفیت ترین برند موجود در بازار را دریافت کنید.

شما باید در زمان خرید لرزه گیر لوله و لرزه گیر موتور خانه به مواردی همچون قطر و حجم لوله ، ظرفیت و قدرت قطعات و تجهیزات موتور خانه دقت فرمایید و در عین حال محصولات با کیفیتی را نیز تهیه کنید. از طریق گروه صنعت آریان این امکان برای شما فراهم شده است تا ضمن مشاوره اولیه رایگان به خرید بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات موتور خانه با بهترین قیمت بپردازید. کافیست با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

صنعت آریان با ارائه انواع تجهیزات صنعتی مورد نیاز شما ، آماده خدمت رسانی می باشد.

قیمت لرزه گیر موتور خانه به صورت می باشد؟

در هنگام خرید باید به مواردی همچون حجم لوله و ظرفیت تجهیزات موتور خانه ، کیفیت و برند آن توجه نمودو قیمت لرزه گیر هم بر اساس این موارد تعیین می شود ؟

آیا استفاده از لرزه گیر لوله موتور خانه لازم است؟

لرزش های بیش از اندازه قطعات موتورخانه در دراز مدت می تواند موجب خرابی و کاهش عمر قطعات گردد. پس اگر طول عمر و سلامت تاسیسات موتور خانه برای شما اهمیت دارد ، استفاده از لرزه گیر لازم است.

مزایا استفاده از لرزه گیر لوله موتور خانه چیست ؟

عدم نشتی سیالات و عدم شکستگی لوله ها، افزایش طول عمر و کاهش صدا از مزایا استفاده از لرزه گیر می باشد.

4.7/5 - (241 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ