خرید لوله پنج لایه

یکی از بهترین لوله هایی که امروزه در سطح بازار تولید می شود لوله های 5 لایه می باشد. لوله های فلزی و  پلیمری از مزایای فراوانی برخوردار بودند اما به علت وجود معایبی گاها بازار مصرف خود را از دست می دهند. در نهایت تولید کنندگان با ترکیب این دو مورد یعنی لوله و اتصالات فلزی و پلیمر ، موفق به ساخت لوله پنج لایه شدند که از تمامی مزایای این دو لوله در کنار هم برخورد دار می باشند و فاقد معایب پلیمر ها و فلزات می باشند. لوله پنج لایه از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و طول عمر 50 ساله دارد . به همین علت انتخاب بسیار مناسبی برای به کاز گیری در سیستم ها آبرسانی و گرمایشی می باشد. برای کسب اطلاعات در مورد لوله های 5 لایه و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت ، این صفحه را از دست ندهید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لوله و اتصالات پلیمری لوله و اتصالات پلیمری
لوله 5 لایه PE لوله 5 لایه PE
لوله 5 لایه PERT لوله 5 لایه PERT
لوله 5 لایه PEX لوله 5 لایه PEX
دستگاه پرس لوله 5 لایه دستگاه پرس لوله 5 لایه
لوله پنج لایه

لوله پنج لایه

شیوه تولید و ساخت لوله ها و اتصالات به شیوه ما قبل خود باقی نمانده است و تغییرات زیادی کرده است. تولید کنندگان و کارخانه با کارگیری علوم بروز و جدید ، روز به روز محصولات خود با مزایا ی بیشتر و معایب کمتری تولید می کنند و این منجر به تولید نسل جدیدی از لوله های به نام لوله پنج لایه شده است.

لوله پنج لایه ترکیبی نهایی از مزایا لوله فلزی و لوله و اتصالات پلیمری بوده است که با توجه به مزایایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. اگر می خواهید در مورد این نسل جدید از لوله ها اطلاعاتی کسب کنید به هیچ عنوان ادامه ی این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای خرید انواع و اقسام لوله ها در انواع سایز و مدل کافیست با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

گروه صنعت، ارائه دهنده انواع محصولات و تجهیزات نفتی ، گازی ، پتروشیمی ، ساختمانی یا آبرسانی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

لوله پنج لایه چیست ؟

اتصالات فلزی با توجه به جنس و مواد اولیه خود از قابلیت بسیار مناسبی برای انتقال گرما بهره مند بودند ولی به دلایلی از طول عمر خوبی برخوردار نیستند و به نسبت از نصب سخت تری برخوردارند. لوله های پلیمری بر خلاف لوله های فلزی از طول عمر بسیار خوبی برخوردارند و نصب آسانی نیز دارند ولی برای انتقال گرما به هیچ وجه مناسب نیستد. با ترکیب مزایا این دو نوع لوله پنج لایه ساخته شد.

لوله پنج لایه در ساخت خود ،هم از فلزاتی مانند آلمینیوم استفاده می کند و هم از پلاستیک تشکیل می شود تا از مزایا آن مانند ضد زنگ و الکتریستیه بودن بهره مند باشد. این لوله ها برای استفاده و بکارگیری در تاسیسات و سیستم های آبرسانی ، برق رسانی و گاز رسانی بسیار مناسب می باشند و از طول عمر بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

لوله پنج لایه در لایه های خود از مواد چسبنده ، آلمینیوم (بهترین انتقال دهنده حرارت) و پلی اتیلن استفاده می کند و به شکل تکامل یافته ای از لوله های فلزی و پلیمری تبدیل شده است.

شما می توانید برای خرید انواع لوله و اتصالات 5 لایه در انواع سایز و انواع مدل به سایت صنعت آریان مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله های  لایه این مقاله را از دست ندهید .

انواع لوله پنج لایه

لوله PE

قسمت پلیمری در این نوع  ، از پلی اتیلن می باشد که باعث می شود در برابر فشار آب مقاومت چندانی نداشته باشد اما به علت سهولت در نصب ، خرید و قیمت ارزان آن باعث ایجاد بازار مصرف خوب می شود.

لوله PERT

پلیمری که در این نوع از لوله پنج لایه استفاده می شود همچنان پلی اتیلن می باشد. اما این نوع از پلی اتیلن از مقاومت خوبی در برابر فشار برخوردار است و تا 70 درجه سانتی گراد در برابر حرارت مقاومت دارد. به همین علت در سیستم های آبرسانی گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله PEX

این لوله نیز از نوع قبلی قدری محکم تر و مقاوم تر می باشد و تا دما 95 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند. این لوله پنج لایه برای تاسیسات گرمایشی بسیار مناسب می باشد. برای خرید انواع لوله پنج لایه در انواع سایز و با بهترین کیفیت و قیمت به سایت صنعت آریان مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرید.

ویژگی ها و مزایا لوله پنج لایه

همانطور که فوقا ذکر کردیک مجموعه ای از نکات مثبت فلزات و پلیمر ها در این لوله جمع شده است که به این شرح می باشد :

1-ضد زنگ : این لوله ها در ساختار خود از پلیمر و آلیمینیوم استفاده می کنند که باعث می شود در برابر اکسیده شدن مقاومت داشته باشند و دچار زنگ ضدگی و پوسیدگی نشوند.

2-مقاومت در برابر حرارت : بر اساس پلیمر به کار رفته در آن می تواند تا دما 95 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کند و از این نظر به سهولت می تواند در سیستم های گرمایشی به کار رود.

3-انتقال دهندگی گرما : لوله پنج لایه به علت استفاده از آلمینیوم در لایه های آن به خوبی می تواند گرما را منتقل کند و برای استفاده در سیستم های گرمایشی از کف بسیار انتخاب خوبی باشد.

4-مقاومت در برابر ورود اکسیژن : یکی از مضرات لوله های پلیمری نفوذ اکسیژن است که باعث می شود تا آب دچار افت فشار گردد. استفاده از آلیمینیوم در لوله پنج لایه باعث می شود تا اکسیژن نفوذ نکند و آب افت فشار نداشته باشد.

6-انعطاف پذیری بالا : استفاده از پلیمر در لایه های این لوله باعث می شود که از قدرت انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند .

5-نصب آسان : به علت خاصیت انعطاف پذیری با خرید لوله های 5 لایه به سهولت و آسانی می توانید آن را نصب کنید و به این ترتیب هزینه های خود را کاهش دهید.

6- وزن کم : این لوله ها بر خلاف لوله های فلزی و پلیمری از وزن بسیار کمی برخودارند و به همین علت به راحتی حمل می شوند و نصب آن را نیز تسهیل می کنند.

7-قدرت تحمل فشار بالا : لوله پنج لایه از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار برخوردار است و میتواند به خوبی آن را تحمل کند. شما به راحتی و با خیال راحت می توانید این لوله هارا در سیستم های گرمایشی خود به کار ببرید.

8-نارسانا الکتریسیته : از لوله پنج لایه در سیستم های برق رسانی نیز به راحتی می توان استفاده کرد و از این نظر که نسبت به جریان الکتریسیته نا رسانا می باشد انتخاب بسیار مناسبی است.

9-ضد حریق : این لوله ها غیر قابل اشتعال می باشند و آتش نمی گیرند و از این نظر با خیال راحت می توانند در سیستم ها و تاسیسات برقی و آبی مورد استفاده قرار بگیرند.

10- طول عمر بالا : در نهایت جمع شدن تمامی این ویژگی ها در لوله پنج لایه باعث شده است تا طول عمری بسیار خوبی برخوردار باشند و تا 50 سال به خوبی بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.

برای خرید لوله های 5 لایه از طریق سایت صنعت آریان اقدام کنید.

قیمت لوله پنج لایه

بدیهی است که به علت تکنولوژی بالا ، قیمت لوله های 5 لایه به نسبت سایر لوله ها قدری بالا تر می باشد. اینکه تصمیم بگیرید از بهترین مارک لوله پنج لایه می تواند هزینه های شمارا بالا ببرد.

اما در نهایت استفاده از محصول با کیفیت در تاسیسات و سیستم های شما باعث می شود که نسبت به بی نیازی به تعمیرات ، خرابی ، باز سازی و موارد این چنینی خاطر جمع شوید. استفاده از لوله پنج لایه در دراز مدت برای شما به صرفه خواهد بود زیرا از لوله و اتصالاتی با کیفیت بالا و طول عمر حداقل 50 سال استفاده می کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد قیمت لوله پنج لایه سایز 20 ، 25 ، 32 و … با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره رایگان ، محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت تامین کنید. شما از طریق وبسایت ما می توانید به انواع برند های تولید کننده دسترسی داشته باشید و با مقایسه آن ها بهترین تصمیم را بگیرید.

صنعت آریان آماده ارائه انواع تجهیزات گازی ، پتروشیمی ، نفتی ، آبرسانی و ساختمانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت لوله های پنج لایه چقدر است ؟

قیمت لوله ها 5 لایه بر اساس برند ، نوع و سایز می تواند متفاوت باشد. شما به راحتی می توانید با تماس با ما از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

مزایا لوله پنج لایه چیست ؟

نصب آسان ، وزن سبک ، ضد حریق و ... از مزایای لوله پنج لایه است.

طول عمر لوله پنج لایه چقدر می باشد ؟

لوله های پنج لایه حداقل 50 سال طول عمر دارند.

4.7/5 - (266 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ