فروش تجهیزات نفت و گاز

اگر به دنبال تهیه تجهیزات نفت و گاز هستید و هنوز نمی دانید این تجهیزات را از کجا و چگونه تهیه کنید ما به شما صنعت آریان را با سابقه ای درخشان معرفی می کنیم که در انتهای مقاله به طور کامل و صریح درباره صنعت آریان با شما عزیزان صحبت می کنیم.بنابراین حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 تهیه تجهیزات صنایع نفت و گاز بسیار حیاتی بوده و پالایشگاه ها و کارخانه ها باید از تجهیزات مدرن با بهبود عملکرد نسبت به گذشته،کیفیت بالا؛امنیت بیشتر و..برای اتصالات گازی،عبور نفت و گاز از دستگاه ها و..استفاده نمایند تا از احتمال بروز خطرات ناشی از خرابی؛کیفیت پایین و..تا بیشترین حد امکان جلوگیری کنند..

 

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فروش تجهیزات نفت و گاز

کاربرد فروش تجهیزات نفت و گاز در عصر امروز

در این بخش درباره کاربرد این تجهیزات اطلاعاتی را خدمتتان عرض می کنیم و پس از معرفی آنها به شناخت بیشتری درباره برخی از تجهیزات نفت و گاز می رویم.

کاربرد تجهیزات نفت و گاز در پالایشگاه ها

  1. ذخیره کردن نفت و گاز
  2. انتقال نفت و گاز
  3. کنترل و نظارت بر میزان حرارت
  4. کنترل و نظارت بر جریان پیش رونده نفت و گاز

فروش تجهیزات نفت و گاز

اقسام تجهیزات نفت و گاز در یک نگاه

تجهیزات نفت و گاز به قسمت یا گروه تقسیم می شوند:

  1. تجهیزات نفت و گاز: ثابت
  2. تجهیزات نفت و گاز: دوار

در ادامه فروش تجهیزات نفت و گاز به بررسی تجهیزات ثابت و دوار می پردازیم تا شما عزیزان را با تفاوت این دو دسته تجهیزات نفت و گاز آشنا نمائیم.پس با ما همراه باشید..

تجهیزات ثابت نفت و گاز

همانطور که از اسمش پیدا است این نوع تجهیزات ثابت بوده و حرکت نمی کنند مانند:

  1. پاپ لاین(خطوط لوله)
  2. دستگاه بویلر(دیگ بخار)
  3. تجهیزات پایپینگ
  4. ولو(شیرآلات صنعتی)
  5. دستگاه مخزن (تانک)ذخیره سازی نفت و گاز
  6. تبدیل کننده های حرارتی
  7. و..

خب در ادامه در فروش تجهیزات نفت و گاز شاید سوال پیش آید که اگر تجهیزات ثابت نفت و گاز حرکت نمی کنند پس چه نقشی در پالایش گاز کشور دارند و چگونه به وظایف و عملکرد خود می پردازند؟باید پاسخ دهیم این گروه از تجهیزات نفت و گاز تحت تأثیر عوامل بیرونی قرار دارند و به دلیل ثابت بودن خود از تحرک به دور هستند..در توضیحات فروش تجهیزات نفت و گاز به عواملی که بر نحوه کارکرد تجهیزات ثابت نفت و گاز اثر می گذارند می پردازیم..

عوامل موثر بر عملکرد تجهیزات ثابت نفت و گاز

  1. وزن
  2. تنش حرکتی
  3. فشار وارده از بیرون و درون
  4. و..

تجهیزات دوار نفت و گاز

در ادامه فروش تجهیزات نفت و گاز باید بگوییم تجهیزات دوار نفت و گاز تجهیزات متحرکی هستند و سرعت زیادی نیز دارند و به نوعی همانند یک جریان الکتریسیته برق که برق را وارد و خارج می کند تجهیزات دوار هم یک نوع حرکت رفت و برگشت را دارند..این تجهیزات بسیار حساس می باشند و نباید خارج از چهارچوب اجرا و به کار گرفته شوند و اصول خاص خودشان را نیز دارند

انواع تجهیزات دوار

  1. گیربکس
  2. کمپرسور
  3. پمپ
  4. موتور
  5. دستگاه توربین گاز gas turbine

در ادامه فروش تجهیزات نفت و گاز به شرح مختصری از توربین گاز و کمپرسور می پردازیم..

اهمیت دستگاه توربین گاز در فروش تجهیزات نفت و گاز

دستگاه توربین گاز که جزء تجهیزات دوار نفت و گاز می باشد تحت تأثیر انرژی گازهایی که در پالایشگاه می سوزند به عمل می آید.توربین های گازی پمپ های موجود در پالایشگاه را به حرکت درآورده انرژی مکانیکی مورد نیاز پالایشگاه ها را با سوزاندن گازها و نفت ها و حتی انرژی های دیگر برای صنایع نفت و گاز و دیگر نقاط مخصوص را تأمین می دارد.

اهمیت دستگاه کمپرسور در فروش تجهیزات نفت و گاز

کمپرسور دستگاهی برای فشرده کردن گازها و مایعات می باشد و برای فشرده کردن گاز با استفاده از انرژی مکانیکی که در خود کمپرسور موجود است به سرعت گاز را به درون خود کشیده به قول خودمان می بلعد و در نهایت گاز را فشرده می سازد.اگر بخواهیم انواع کمپرسور را در ادامه تجهیزات دوار نفت و گاز معرفی کنیم باید به چند نوع کمپرسور کاربردی در فروش تجهیزات نفت و گاز اشاره کنیم..

انواع کمپرسور در تجهیزات نفت و گاز

  1. دستگاه کمپرسور دینامیکی
  2. دستگاه کمپرس محوری
  3. دستگاه کمپرسور رفت و برگشتی
  4. دستگاه کمپرسور شعاعی
  5. دستگاه کمپرسور جا به جایی مثبت
  6. دستگاه کمپرسور دورانی

در صنعت نفت و گاز نیز از کمپرسورهای رفت و برگشتی نیز برای سوزاندن نفت و گاز در داخل کارخانه ها و پالایشگاه ها استفاده می کنند.دستگاه کمپرسور رفت و برگشتی از قدرت خوبی برخوردار است و گاز را بین پاپ لاین های پالایشگاه منتقل می کند.

دستگاه کمپرسور رفت و برگشتی با توجه به وجود ویژگی های بهتر و جدیدتر نیز که مسلما عملکرد بالایی را نیز دارند قیمت های متفاوتی با دیگر دستگاه های کمپرسور رفت و برگشتی به دلیل تنوع،نوع و ویژگی دارد..اگر به دنبال آگاهی از قیمت این دستگاه و سایر دستگاه های دیگر تجهیزات نفت و گاز هستید تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

فروش تجهیزات نفت و گاز

کاربرد و وظایف برخی تجهیزات ثابت نفت و گاز

حال در این بخش به معرفی برخی تجهیزات نفت و گاز در گروه ثابت می پردازیم..پیش از آن یادآور شویم الزام به کیفیت بالای این دستگاه ها و تجهیزات را جدی بگیرید و پیش از تهیه این تجهیزات از ایمنی موجود در تجهیزات نفت و گاز اطمینان حاصل کنید.

سلامت جان تمام کسانی که در اکثر طول روز با این دستگاه ها سروکار دارند بسیار مهم بوده و باید به بهترین نوع این تجهیزات اکتفا کرد نه کم تر..در ادامه فروش تجهیزات نفت و گاز به اطلاعات تکمیلی از تجهیزات ثابت نفت و گاز می رویم..

دستگاه پایپینگ در تجهیزات نفت و گاز

پایپینگ دستگاهی است که گازهای موجود در کارخانه ها و پالایشگاه هایی که به پردازش شیمیایی مشغول هستند،را و نیز مایعاتی دیگر به جز گاز را جا به جا می کند و نیز این دستگاه برای جا به جایی مایعات در یک صنعت به کار می رود.این دستگاه از مس،استیل یا پلاستیک و نیز چدن ساخته و به دست می آید و عموما این اجناس بستگی به شرایط موجود محیط دارند. همین موارد فروش تجهیزات نفت و گاز را بیشتر نموده است

پاپ لاین(خطوط لوله)

خطوط لوله که به آن پاپ لاین هم می گویند مایعات و نفت خام و گاز طبیعی موجود را بین حداقل دو صنعت و پالایشگاه حمل و جا به جا می کنند؛پاپ لاین به دو گروه تقسیم می شود:

  1. خطوط لوله برای جا به جایی نفت خام:جا به جایی و انتقال نفت خام و مایعات و فراورده های دیگر مربوط به نفت که تصفیه شده اند.
  2. خطوط لوله برای جا به جایی گاز طبیعی:انتقال گاز به عموم افراد جامعه در منازل و کسب و کارشان..

در فروش تجهیزات نفت و گاز خطوط لوله اهمیت بسیار بالایی دارند و باید مورد بررسی و نظارت مستمر قرار گیرند زیرا این خطوط در زیر سطح نقاط مختلف مثل زیر مناطق شهری و..قرار دارند و باید به دقت کنترل و محافظت شوند و در بازه های زمانی کوتاه نیز باید از سلامت و امنیت و عملکرد صحیح خطوط لوله نیز اطمینان حاصل کرد.

ولو(شیرآلات صنعتی)

شیرآلات صنعتی که در دو نوع دستی و خودکار عرضه می شوند نیز فشار مایعاتی که موجود هستند را تنظیم می نمایند و در صورت لزوم شیرآلات صنعتی جریان عبور این مایعات که شامل گاز و..می باشند را قطع و یا وصل می نمایند و اجازه برگشت گازها و مایعاتی که از جریان عبور کرده اند را نمی دهند.

لذا باید به سلامت و ایمنی و نیز کارکرد درست شیرآلات صنعتی توجه بسیاری نمود زیرا مایعات و موادی که در پالایشگاه ها و صنایع و کارخانه های نفت و گاز و پتروشیمی وارد و خارج به نوعی عبور می کنند برای افرادی که با آن ها سروکار دارند بسیار مضر و نیز بسیار خطرناک می باشد.

در فروش تجهیزات نفت و گاز شیرآلات صنعتی همچنین فشار حاصل از سیالات(مایعات) را نیز مدیریت و کنترل می کنند.در صورت نشت کردن شیرآلات صنعتی خطرات هنگفتی ممکن است پدید آیند بنابراین باید در حفظ نگهداری و مدیریت سلامت و عملکرد این شیرآلات صنعتی بسیار کوشید و فعال بود.عموما شیرآلات صنعتی نیز از جنس فولاد،استیل،چدن و..هستند.

انواع شیرآلات صنایع در فروش تجهیزات نفت و گاز

  1. شیرآلات توپی
  2. شیرآلات پروانه ای
  3. شیرآلات کنترلی
  4. شیرآلات کروی
  5. شیرآلات یک طرفه

دستگاه مخزن ذخیره سازی نفت و گاز

این دستگاه های مخزن در فروش تجهیزات نفت و گاز عموما از فلز به دست می آیند و نفت خام یا گازهای طبیعی را همچنین آب ها در خود محفوظ نگه می دارند و به قولی این مایعات را در طول مدت زمانی ذخیره می کنند و این ذخیره داشتن مایعات دائمی نمی باشد.توجه داشته باشید که این مخازن هم باید مورد بررسی و مدیریت قرار گیرند زیرا حجم بالایی از مایعات و گاز را در خود ذخیره می کنند و نباید از اهمیت و توجه مستمر او غافل شد.

دستگاه بویلر(دیگ بخار)

این دستگاه از مهم ترین تجهیزات موجود در کارخانه ها و پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی یا به طور کل صنایع فرآوری و پردازش مواد شیمیایی می باشد..

در فروش تجهیزات نفت و گاز دستگاه دیگ بخار همانطور که از نامش مشخص است مخزنی است که آب موجود در داخل مخزن را به بخار تبدیل می کند و زمانی که نفت و گاز را می سوزانند این دستگاه دیگ بخار از انرژی شیمیایی ناشی از سوختن نفت و گاز بخار را توسط آب ایجاد کرده و به نوعی گرما تولید می کند.گرمای تولید شده دوباره وارد آب مخزن شده و سبب می شود فشار موجود در آب چندین برابر شود و دوباره عمل تبدیل بخار صورت می گیرد.

دستگاه بویلر(دیگ بخار)نیز به دو دسته تقسیم می شود:

  1. دستگاه دیگ بخار واترتیوب:مخزن هایی که فشار بالایی از مایعات نفت و گاز و..را در بر دارند و عمل تبدیل آب به بخار با سوزاندن مستقیم نفت و گاز صورت می گیرد.
  2. دستگاه دیگ بخار فایرتیوب:عبور گازهای سوزانده شده از حداقل یک لوله و یا بیشتر در کانتینر آب همچنین این گرمای حاصل از گاز سوزانده شده به آب منتقل شده و با گرم شدن آب بخار به وجود می آید.

تا به اینجا در خصوص فروش تجهیزات نفت و گاز به شرح توضیحات مختصری از برخی تجهیزات نفت و گاز ثابت و دوار پرداختیم و سعی نمودیم اطلاعات مفیدی را از هر یک از این تجهیزات به شما عزیزان ارائه دهیم؛حال به سراغ شرح پیشنهادمان به شما عزیزان برای تهیه تجهیزات نفت و گاز برای پالایشگاه هایتان و..می رویم.

فروش تجهیزات نفت و گاز

معتبرترین مرکز تجهیزات نفت و گاز

پیش تر صنعت آریان را به شما عزیزان معرفی نمودیم تا با خیال راحت تجهیزات نفت و گاز مورد نظر خود را تهیه کنید.کیفیت تمامی محصولات صنعت آریان بسیار بالا و تضمینی و تخصصی بوده که بدین دلیل دیگر نیازمند خرید دوباره تجهیزات و محصولات خریداری شده تان نخواهید بود.

صنعت آریان تمامی محصولات خود را از لحاظ کیفیت،قیمت و عملکرد تضمین کرده و پس از خرید محصولاتتان چه در خصوص تجهیزات نفت و گاز؛خرید تجهیزات موتورخانه و..محصولات خریداری شده تان را در زمان مقرر به دستتان خواهد رساند.پس از کیفیت و کارایی محصولات صنعت آریان مطمئن بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره تخصصی صنعت آریان بهره مند گردید.

از توجه شما به مطالب فروش تجهیزات نفت و گاز سپاسگزاریم.

از کجا به کیفیت محصولاتتان اعتماد کنیم؟

دوست عزیز صنعت آریان با ضمانت کالا و تضمین کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش و همچنین سابقه عالی و درخشانی که در عرصه فروش تجهیزات نفت و گاز و دیگر صنایع مثل تجهیزات موتورخانه که تا کنون در اختیار داشته توانسته رضایت خاطر خریداران بیشماری را فراهم سازد.شما می توانید برای اطمینان بیشتر به محصولات صنعت آریان از مشاوره تخصصی صنعت آریان بهره مند و ابهامات تان را رفع نمائید.

آیا تهیه تجهیزات نفت و گاز هزینه بالایی دارد؟

برای کسب اطلاع از قیمت دقیق و روز تجهیزات نفت و گاز می توان با صنعت آریان تماس حاصل کرده و به صورت تخصصی تری به پاسخ این سوال دست یافت.زیرا هر یک از تجهیزات قیمت های متفاوتی دارند و نمی توان قیمت ثابت و معینی را لحاظ نمود.

چگونه می توان تجهیزات نفت و گاز را از صنعت آریان تهیه نمود؟

تنها کافیست با صنعت آریان تماس گرفته و هر یک از تجهیزات مورد نیاز خود را با کیفیتی بالا خریداری کنند.

5/5 - (120 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ