لوله فولادی سیاه درزدار

لوله های فلزی یکی از مهم ترین اختراعات بشری بوده است که کمک شایانی به آسان سازی امور بشریت کرده است. یکی از قدیمی ترین انواع لوله های فلزی که سال هاست در انواع تاسیسات و سیستم های آب رسانی ، گاز رسانی و … مورد استفاده قرار میگیرد لوله سیاه درزدار می باشد. این لوله ها به علت استفاده از جوشکاری در فرایند تولید از درز هایی برخوردار می باشند و به همین علت به لوله درزدار مشهور هستند. برای کسب اطلاعات لازم در مورد این لوله این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین کافیست برای خرید لوله سیاه درزدار با بهترین کیفیت و قیمت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
لوله فلزی لوله فلزی
لوله سیاه درزدار سنگین لوله سیاه درزدار سنگین
لوله سیاه درزدار سبک لوله سیاه درزدار سبک
لوله گالوانیزه لوله گالوانیزه
لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار مانیسمان

در هر کجای تاسیسات صنعتی و حتی غیر صنعتی را که مشاهده کنید ، متوجه می شوید که انواع لوله های در جنس های مختلف اعم از پلیمری یا فلزی در حال استفاده می باشد. در حقیقت اختراع این لوله ها کمک شایانی به تسهیل امور بشریت کرده است. لوله های فلزی نیز به علت مقاومت بسیار زیادی که در تحمل فشار و دمای انواع سیالات داشته اند به طور گسترده در انواع اماکن و تاسیسات صنعتی به کار رفته است. از مهم ترین انواع لوله های فلزی می توان به لوله سیاه درزدار اشاره کرد که در این مطلب به آن می پردازیم.

لوله سیاه درزدار علاوه بر کیفیت قابل قبولی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و از این نظر برای استفاده در انواع تاسیسات بسیار مقرون به صرفه است. به همین علت طرفداران بسیار زیادی در بازار مصرف به خود اختصاص داده است و در انواع سایز و جنس های مختلفی تولید می گردد. برای کسب اطلاعات در مورد لوله سیاه این مطلب را از دست ندهید. همچنین کافیست برای کسب اطلاعات و خرید این لوله ها با بهترین قیمت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

صنعت آریان با ارائه انواع لوله های گاز رسانی ، آبرسانی و … با بهترین کیفیت و قیمت آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

لوله سیاه درزدار چیست ؟

لوله سیاه درزدار لوله های نسبتا قدیمی می باشند که در بدنه داخلی خود از درزهای و برجستگی هایی برخوردار می باشند. پیش از آن که لوله های به نام مانیسمان به طور صاف یک دست و بدون هیچگونه درزی تولید شوند ، این لوله ها مصارف بسیار گسترده ای در انواع تجهیزات صنعتی داشته اند اما با ورود لوله های مانیسمان به بازار ، در برخی از مصارف لوله ی سیاه مصرف کنندگان خود را از دست داده است. اما همچنان این لوله به علت قیمت بسیار مناسب تری که دارد به صورت گسترده تولید و توسط مصرف کنندگان خریداری می شود.

علت وجود درز یا برجستگی های سطوح لوله سیاه درز دار این می باشد که در فرآیند تولید این لوله از جوشکاری استفاده می شود که همین شیوه تولید نیز باعث ایجاد برخی معایب در این لوله می شود که در ادامه بدان می پردازیم .

ویژگی های لوله سیاه درزدار

مهم ترین ویژگی های لوله سیاه درزدار به این شرح می باشد :

  • لوله های درزدار به طور معمول از فولاد ساخته می شود و لوله سیاه فولادی پر استفاده ترین نوع این لوله می باشد.
  • این لوله های در دو نوع سنگین و سبک تولید می شوند که در ادامه بدان می پردازیم.
  • لوله سیاه درزدار در مقایسه با سایر لوله های گازی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.
  • این لوله به نسبت لوله مانیسمان قدیمی تر می باشد و به همین علت نسبتا از مقاومت کمتری برخوردار می باشد.
  • تحمل فشاری این لوله ها 10 تا 15 درصد به نسبت لوله های بدون درز کمتر می باشد.
  • هرچند که این لوله ها قابلیت استفاده در انتقال سیالات پر فشار را نیز دارا می باشند اما در انتقال سیالات کم فشار تر ایده آل می باشند.
  • به علت وجود درز ، فشار موجود در سیالات در قسمت های درزدار جمع می شود و منطقه جوش داده شده را دچار تنش می کند که در دراز مدت موجب اسیب دیدگی خط انتقالی لوله می شود.

مزایای لوله سیاه درزدار چیست ؟

  • این لوله ها در برابر گرما و حرارت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.
  • لوله سیاه از فولاد تولید می گردد به همین علت در هر محیطی اعم از مرطوب و خشک یا اسیدی به راحتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و دچار پوسیدگی نشود.
  • این لوله ها با بهترین مواد اولیه فلزی تولید میگردند و به همیت علت لوله فولادی سیاه به خوبی در برابر ضربه مقاوم می باشند.
  • خرید لوله سیاه درزدار مقرون  به صرفه می باشد و قیمت لوله فولادی سیاه درزدار به نسبت سایر لوله های فولادی بسیار مناسب تر می باشد.
  • انواع این لوله در سایز و اندازه مختلف تولید می شود و به آسانی در دسترس مصرف کننده قرار میگیرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوله سیاه درزدار در وزن و ابعاد مختلف با بهترین قیمت و کیفیت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

انواع لوله سیاه درزدار

این لوله های به سه دسته تقسیم می شوند :

لوله سیاه درزدار سبک وزن :

این لوله در سایز میان 1 تا 3 اینچ تولید می شود و برای استفاده در سیالات کم فشار بسیار مناسب می باشد. هر واحد لوله سیاه درزدار سبک از 5 تا 7 کیلوگرمی برخوردار می باشد. همچنین این لوله های از نصب آسانی نیز برخوردار می باشد.

لوله سیاه سنگین وزن :

لوله سیاه درزدار سنگین برخلاف لوله های سبک از وزن بسیار بالای برخوردار می باشند و به همان نسبت نیز از حمل و نقل و نصب دشوار تری نیز برخوردار می باشند. این لول های از 2 تا 8 اینج تولید می گردند و از وزن تقریبی 7 تا 150 کیلوگرمی برخوردار می باشند. این لوله ها به خوبی قابلیت استفاده در انتقال سیالات پر فشار تر را دارند و به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می گردد.

لوله گالوانیزه :

گالوانیزه کردن فرایندی است که پس از ساخت لوله های سیاه انجام می شود. گالوانیزه پوششی است که بر روی سطوح لوله های درزدار کشیده می شود و باعث افزایش مقاومت لوله در برابر انواع عوامل مخرب می شود. لوله سیاه درزدار با پوشش گالوانیزه تولید می شود و به خوبی در دسترس مشتریان قرار میگیرد.

شما می توانید برای خرید لوله سیاه درزدار در انواع سایز به گروه صنعت آریان مراجعه کنید و با انجام مشاوره اولیه رایگان به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

کاربرد لوله سیاه درزدار

لوله فولادی از نوع سیاه درزدار به طور گسترده در این موارد مورد استفاده قرار میگیرد :

  • خطوط انتقال گاز شهری
  • سیستم های آب و فاضلاب
  • تولید و ساخت سازه های فلزی
  • خطوط انتقال بخار یا آب داغ
  • سیستم های آتش سوزی یا تاسیساتی که در معرض دمای بالای قرار دارند.

خرید و قیمت لوله فولادی سیاه درزدار

فوقا ذکر کردیم که قیمت لوله سیاه فولادی به نسبت سایر لوله های از جمله اتصالات بدون درز کمتر می باشد و به همین علت انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای انواع تاسیسات می باشد. با این وجود این لوله ها نیز بر اساس سایز ، وزن ، و ابعاد مورد نیاز شما از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند و علاوه بر آن نیز اگر این لوله ها را با پوشش گالوانیزه نیز تهیه فرمایید از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

لوله سیاه با مواد اولیه محتلفی نیز تولید می گردند و طبیعتا هرچه جنس مواد اولیه بهتر باشد قیمت لوله نیز افزایش پیدا میکند همچنین برند تولید کننده لوله سیاه درزدار نیز در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود . اما نگران نباشید چرا که شما می توانید با تماس با ما به انجام مشاوره رایگان بپردازید و مناسب ترین لوله را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید.

از این طریق گروه صنعت آریان این امکان برای شما میسر شده است که به انواع برند های تولید کننده لوله سیاه درزدار دسترسی داشته باشید و بر اساس مصرف خود آن را تهیه کنید.

صنعت آریان ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی در انواع برند ، سایز و مدل آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

قیمت لوله سیاه درزدار به چه صورت است ؟

به طور کلی لوله سیاه درزدار از قیمت بهتری به نسبت سایر لوله های فلزی برخوردار می باشد و استفاده از آن مقرون به صرفه است.

وزن لوله سیاه درزدار چقدر می باشد ؟

لوله سیاه سبک از وزن 5 تا 7 کیلوگرمی برخوردار می باشد و لوله سیاه سنگین از 7 تا وزن تقریبی 150 کیلو گرمی برخوردار است.

استحکام لوله سیاه درز دار به چه شکلی می باشد ؟

این لوله در مقایسه با لوله بدون درز از مقاومت کمتری برخودار است اما با این وجود از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد.

4.5/5 - (254 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ