فلنج کلاس 150

اگر قصد ساخت یا احداث یک سیستم انتقال سیالات با کیفیت را دارید قطعا به فلنچ احتیاج پیدا خواهید کرد. این محصولات از بهترین و پر کاربرد ترین انواع اتصالات به شمار می روند که کار شما را در زمینه ساخت تاسیسات مورد نظر آسان می کنند. یکی از پر کاربرد ترین انواع این محصولات فلنج کلاس 150 می باشد که در انواع آلیاژ ها و با مدل های مختلف قابل خریداری و تهیه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فلنج کلاس 150 ادامه ی این مطلب و گروه صنعت اریان را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فلنج فلنج
فلنج کلاس 150 لپ جوینت فلنج کلاس 150 لپ جوینت
فلنج کلاس 150 گلودار فلنج کلاس 150 گلودار
فلنج کلاس 150 کور فلنج کلاس 150 کور
فلنج کلاس 150 ساده فلنج کلاس 150 ساده
فلنج کلاس 150 دنده ای فلنج کلاس 150 دنده ای
فلنج کلاس 150

فلنج کلاس 150

اگر تا کنون حتی یکبار قصد ساخت و احداث سیستم و تاسیسات صنعتی را داشته اید قطعا نام فلنج را نیز به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی شنیده اید. در حقیقت این وسیله یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار صنعتی می باشد که کار ساخت و احداث انواع سیستم های صنعتی و ساختمانی را تا حد بسیار مطلوبی ساده و اسان کرده است. این ابزار برای به کار گیری در انواع سیستم های انتقال سیالات از پر فشار تا کم فشار مناسب می باشند و به این موضوع به لطف کلاس های مختلف این فلنج از جمله فلنج 150 می باشد. در این مطلب قصد داریم تا به فلنج 150 به طور کامل بپردازید پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

در ادامه شما می توانید برای خرید فلنج کلاس 150 در انواع مدل و با بهترین قیمت و کیفیت با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

گروه صنعت آریان با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات تجهیزات صنعتی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند.

فلنج کلاس 150 چیست ؟

به طور کلی می توان فلنچ ها را به این گونه تعریف کرد : صفحاتی دایره شکل که در آن به فواصل معین و مشخصی سوراخ هایی وجود دارد و نحوه اتصال آن ها نیز به وسیله پیچ و مهره می باشد. این محصولات در ابتدا به لوله ها وصل می گردند و سپس با قرار گرفته صفحات دایره شکل در کنار یکدیگر و پیچ و مهره شدن به هم متصل میگردند. این ابزار از کلاس های مختلفی تشکیل می شود که از 150 شروع شده و تا 2500 ادامه پیدا می کند. منظور از کلاس فلنچ حداکثر تحمل فشاری و دمایی این قطعه در برابر انواع سیالات می باشد. منظور از فلنج کلاس 150 نیز حداکثر تحمل این محصول در برابر فشار است.

همانطور که از شماره کلاس این محصول بر می آید از ابتدا فلنچ کلاس 150 برای انتقال سیالات کم حجم و با فشار کمتر و دمای پایین تر می باشد پس در زمان خرید این فلنج این موضوع را مد نظر خود قرار دهید.

لیست فروش فلنج کلاس 150 در صنعت آریان :

نام محصولسایز محصولقیمت محصول
فلنج کلاس 150 سایز 1/21/2 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 3/43/4 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 11 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1 1/41 1/4 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1 1/21 1/2 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 22 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 33 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 44 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 55 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 66 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 77 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 88 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1010 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1212 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1414 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1616 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 1818 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 2020 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
فلنج کلاس 150 سایز 2424 اینچبرای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.

خدمات فروش فلنج کلاس 150 در صنعت آریان

  • تضمین قیمت : تصور نکنید که برای خرید محصول با کیفیت لزوما باید هزینه ی زیادی را صرف کنید. ما بهترین محصولات را با بهترین قیمت ارائه می دهیم تا هم از نظر کیفیتی و هم از نظر قیمتی رضایت صد در صد شما را به دست آوریم.
  • ضمانت کالا : به منظور تضمین کیفیت خود برای تمامی کالا های خود اعم از فلنج کلاس 150 و سایر محصولات ضمانت در نظر گرفته ایم تا با خیال راحت تری بتوانید اقدام به خریداری این محصولات کنیم.
  • تحویل به موقع محصولات : قطعا برای هر کسی اهمیت دارد که به موقع محصولات سفارش شده را تحویل بگیرد و به سرعت به تکمیل تاسیسات خود بپردازد. ما دقیقا در تایم و زمان مشخص شده محصولات را در هر حجمی که باشد تحویل خواهیم داد.
  • تنوع بالا : شما با مشاهده لیست محصولات ما نیاز نخواهید داشت به فروشگاه دیگری جهت خرید تجهیزات صنعتی مراجعه کنید چرا که همه چیز را می توانید به راحتی از صنعت اریان تهیه کنید.
  • مشاوره رایگان : خرید تجهیزات صنعتی نیاز به آگاهی زیادی دارد. برای مقال برای خرید فلنج کلاس 150 باید بدانید که این محصول برای انتقال کدام نوع از سیالات مناسب می باشد تا چه حدی از فشار را می توانید تحمل کند. به همین علت با قابلیت مشاوره رایگان می توانید تمامی اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

فروش فلنج کلاس 150

جنس بدنه فلنج کلاس 150 از چیست ؟

به طور کلی فلنج ها از حمله فلنج 150 در دو نوع جنس و با دو مواد اولیه ساخته می شوند که به این شرح می باشد :

  • کربن استیل : یکی از آلیاژ هایی که فلنچ 150 از آن ساخته می شود کربن استیل می باشد. به علت استفاده کربن در این آلیاژ مقاومت و استحکام این فلنج بسیار بالا می رود و به راحتی دچار شکستگی ، ترک خوردگی یا ترکیدگی نمی شود. ظاهر این محصول به صورت فلز سیاه رنگی می باشد و انواع آن در بازار موجود و قابل خریداری می باشد.
  • فولاد زنگ نزن یا استنلس استیل : یکی از مهم ترین آلیاژ هایی که در ساخت فلنج کلاس 150 به کار می رود قطعا فولاد زنگ نزن می باشد. همانطور که از اسم این آلیاژ بر می آید نه تنها از مقاومت و استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشد در برابر زنگ زدگی و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد و به همین علت نیز برای به کارگیری در سیستم های انتقال آب آشامیدنی بسیار مناسب می باشد.

شما می توانید برای خرید فلنج کلاس 150 در انواع و جنس های مختلف با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و ضمن مشاوره اولیه با کارشناسان ما به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

مهم ترین انواع فلنج کلاس 150

فلنچ 150 علاوه بر جنس بدنه ، بر اساس ساختار نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. انواع فلنج کلاس 150 به این شرح می باشد :

فلنچ کلاس 150 ساده

شکل ظاهری این محصول بدون هیچ گونه بر آمدگی می باشد و دقیقا به شکل یک صفحه ساده با هسته مرکزی و دایره های در دور آن می باشد.  قیمت فلنج کلاس 150 ساده به نسبت سایر انواع آن کمتر می باشد و استفاده از آن به مراتب مقرون به صرف تر است.

فلنج کلاس 150 گلودار

بدون شک یکی از پر کاربرد ترین انواع فلنج های کلاس 150 از نوع گلو دار می باشد. این محصول به علت داشتن گردنه بلند کمتر تحت تاثیر فشار سیالات قرار می گیرد و در نتیجه از مقاومت بسیار خوبی برخودار می باشد. علت نامگذاری این محصول گردنه و گلو بلند آن است که به مرکز صفحه با دیسک وصل می گردد و موجب دور شدن نقطه فشار از مرکز فلنج می گردد که در نهایت مقاومت آن را افزایش می دهد.

فلنج کلاس 150 لبه دار (لپ جوینت)

از نظر ظاهری شاید بتوان این مصحول را مانند فلنج گلو دار دانست با این تفاوت که فلنج لپ جوینت به مراتب لبه و گردنه کوتاه تری دارد و همین موضوع باعث می شود که مقاومت و تحمل آن در برابر انواع عوامل مخرب به نسب فلنچ گلودار کمتر باشد. با این وجود همچنان این محصول از انواع پر کاربرد و پر مصرف در بازار فلنج ها می باشد.

فلنج کلاس 150 دنده ای

یکی دیگر از انواع پر کاربرد فلنچ کلاس 150 نوع دنده ای یا رزوه ای آن می باشد که به نسبت سایر انواع آن از مزایا بیشتری برخوردار می باشد. این محصولات به لوله ها پیچ و مهره می شوند و در زمان اتصال به جوشکاری نیاز نخواهند داشت. همین موضوع باعث می شود که نصب این فلنج به مراتب آسان تر باشد و برای محیط های مستعد حریق و آتش سوزی بسیار مناسب گردد.

فلنج کلاس 150 گالوانیزه

همیشه برای تولید و ساخت فلنج از فولاد و استیل استفاده نمی شود بلکه متریال دیگری مانند آهن نیز ممکن است در ساخت این مصحولات به کار رود. البته که مقاومت بالای آهن آن را به یک انتخاب ایده آل برای قرار گیری در پر فشار ترین سیالات تبدیل کرده است اما ضعیف بودن آن در برابر عوامل خورنده مانند آب و … می تواند یک نقطعه ضعف بزرگ باشد. در این زمان است که فلنج کلاس 150 گالوانیزه که از روی و زینک مذاب تشکیل می شود در برابر تمامی عوامل خورنده از خود مقاومت نشان می دهد.

 فلنج و رینگ پلی اتیلن کلاس 150

همیشه از فلنج جهت اتصال فلزات استفاده نمی شود بلکه وصل کردن لوله و اتصالات پلیمری نیز از این طریق امکان پذیر می باشد. شما می توانید از فلنج کلاس 150 که از جنس پلی اتیلن می باشد استفاده کنید و به همراه رینگ فلزی فولادی که در کنار فلنج و متناسب با آن ارائه می شود به راحتی انواع لوله و اتصال پلی اتیلن را به یکدیگر نصب کنید و از کیفیت و مزایایی که برخوردار می باشد استفاده کنید.

فلنج اسپیکات

علاوه بر فلنچ دنده ای شما می توانید از یک نوع محصول دیگر جهت نصب اتصالات خود بدون جوشکاری استفاده نمایید و آن هم فلنج اسپیکات می باشد. فلنج کلاس 150 اسپیکات در فروشگاه صنعت اریان با بهترین کیفیت ارائه می شود و شما به راحتی می توانید جهت خرید این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

فلنج کلاس 150 کور

بر خلاق سایر انواع فلنج ها که وظیفه متصل کردن لوله ها و انقال سیالات را بر عهده دارند فلنج 150 کور برای قطع جریان سیالات به کار می رود و برای استفاده در انتهای خطوط لوله کشی ساخته و تولید می گردند.

فروش فلنج کلاس 150

شایان ذکر است که انواع فلنج کلاس 150 تنها محدود به موارد فوق نمی باشد و تمامی انواع و مدل های مختلف فلنج در کلاس 150 نیز موجود می باشند و برای شما قابل خریداری و تهیه هستند. نکته ی دیگری که در زمان خرید فلنج باید به آن توجه کنید خرید ابزار مناسب برای آب بندی است. به طور معمول برای آب بندی فلنچ کلاس 150 یا سایر انواع آن از واشری به نام گسگت استفاده می شود که حتی از نفوذ هوا به داخل لوله نیز جلوگیری می کند.

اگر قصد خرید فلنج کلاس 150 را دارید کافیست با ما تماس بگیرید و ابزار صنعتی و ساختمانی مورد نظر خود را ضمن انجام مشاوره تهیه نمایید.

قیمت و خرید فلنج کلاس 150

در ابتدا لازم به ذکر است که فلنچ 150 از پر کاربرد ترین انواع کلاس های فلنج محسوب می شود و به طور معمول در انواع سیستم ها و تاسیسات ساختمانی به کار می رود. پس طبیعی است که شما نیز به این محصول نیاز پیدا کنید.

در زمان خرید فلنچ کلاس 150 قطعا قیمت خرید برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت فلنج کلاس 150 از مواردی همچون جنس بدنه ، برند و نوع مورد نظر شما تاثیر می پذیرد. به همین علت است که ابتدا باید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به دریافت لیست قیمت و خریداری آن بپردازید.

اگر قصد خرید فلنج کلاس 150 را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا هم از بهترین قیمت بازار برخوردار شوید و هم از تضمین کیفیت محصولات ما بهره مند گردید. علاوه بر آن شما می توانید ضمن انجام مشاوره اولیه یا متخصیین ما از اطلاعات لازم و مورد نیز خود بهره مند شوید.

گروه صنعت اریان با ارائه انواع لوله و اتصالات فلزی و پلیمری ، فلنچ ، تجهیزات موتور خانه و … آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

جنس بدنه فلنج کلاس 150 از چیست ؟

به طور معمول این فلنج ها از جنس کربن استیل و استنلس استیل یا فولاد زنگ نزن تولید می شوند.

انواع فلنج کلاس 150 چیست ؟

فلنچ کلاس 150 از انواع گلو دار ، اسلیپ آن ، لپ جوینت ، رزوه ای یا دنده و ...برخوردار می باشد.

قیمت فلنج کلاس 150 به چه صورت می باشد ؟

قیمت این محصول از مواردی همچون جنس بدنه و آلیاژ ، برند و مدل مورد نظر شما تاثیر می پذیرد پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت فلنج کلاس 150 با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

4.7/5 - (244 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ