بهترین برند لوله فاضلاب

بهترین برند لوله فاضلاب

تاسیسات هر ساختمان را می توان از مهم ترین قسمت های هر مکانی به شمار آورد. در حقیقت ، کیفیت ساخت تاسیسات هر مکانی از مهم ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد. تاسیسات ساختمانی از قسمت های مختلفی تشکیل می شود و ابزار های مختلفی را برای ساخت خود می طلبد. یکی از این قسمت ها سیستم فاضلاب می باشد که باید در آن از بهترین برند لوله فاضلاب استفاده نمود. طبیعتا یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در ساخت هر سیستم تا تاسیسات ساختمانی به کار می رود ، لوله می باشد. لوله ها وظیفه انتقال آب ، گاز ، سیم های برق و در کل مهم ترین سیستم های هر ساختمانی را به عهده دارند. سیستم فاضلاب نیز به عنوان یکی از مهم ترین قسمت ها به تجهیزات با کیفیتی نیاز دارد و بدیهی است که هر کسی به دنبال بهترین برند لوله فاضلاب باشد.

برای یافتن و خرید بهترین برند لوله فاضلاب در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه تجهیزات مورد نیاز خود با گروه صنعت آریان تماس بگیرید.

بهترین برند لوله فاضلاب از چه موادی برای تولید لوله های خود استفاده می کند ؟

معمولا در تولید لوله های فاضلاب از پلیمر استفاده می کنند چرا که به کار بردن لوله های پلیمری به جای لوله های فلزی در سیسنم  فاضلاب متداول تر است. علت استفاده از پلیمر به این علت است که این ماده در برابر خوردگی مواد اسیدی فاضلاب ، مقاومت بهتری از خود نشان می دهد و خود نیز در تماس با مایعات فاضلاب ، اسیدی نمی شود. تولید کننده بهترین برند لوله فاضلاب در ساخت و تولیدات خود از مرغوب ترین و بهترین ترکیبات پلیمری استفاده می کند که نه تنها طول عمر طولانی تری در تاسیسات شما داشته باشد ، بلکه به راحتی دچار خرابی و پوسیدگی نشود. ما در ادامه به معرفی بهترین مارک های تولید کننده لوله فاضلاب می پردازیم.

8 تا از بهترین برند لوله فاضلاب

برای کسب اطلاعات و یافتن بهترین برند لوله فاضلاب این قسمت را از دست ندهید :

1- آذین لولهبهترین برند لوله فاضلاب

یکی از معروف ترین و پر سابقه ترین برند های تولید کننده لوله های تک لایه پلیمری ، برند آذین لوله می باشد. این مارک که یک تولید کننده ایرانی می باشد با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی پیشرفته ساخت ، لوله و اتصالات با کیفیتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. مرکز اصلی تولید این برند در شهر اصفهان قرار دارد و به علت کیفیت بالا محصولات در داخل و خارج از ایران از مشتریان مخصوص به خود برخوردار است. کیفیت مواد ، فناوری بالا در تولید محصولات و دانش تخصصی ساخت لوله های فاضلاب باعث شده است که این مارک جزوی از بهترین برند لوله فاضلاب باشد و انواع استاندارد های بین المللی را دریافت کند.

 

 

2-نیوپایپبهترین برند لوله فاضلاب

از دیگر تولیدکنندگان معروف لوله های فاضلاب در ایران که از بهترین برند لوله فاضلاب نیز محسوب می شود ، برند نیوپایپ می باشد. این برند در کنار آذین لوله از زیرمجموعه کارخانه های گیتی پسند سپاهان در اصفهان می باشد که به طور تخصصی در زمینه تولید لوله های 5 لایه فعالیت می کند. لوله هایی که در این کارخانه تولید می شوند با استفاده دانش تخصصی تولید لوله ، فناوری و تکنولوژی بالا ، دستگاه های پیشرفته به یکی از بهترین لوله های فاضلاب داخلی تبدیل شده است که از بازار مصرف خوبی نیز برخوردار است. انواع گواهی های کیفی که نیوپایپ به دست آورده است نشان دهنده کیفیت لوله و اتصالات آن می باشد و به راحتی و با خیال راحت می تواند در سیستم های تخصصی فاضلاب مورد استفاده قرار بگیرد.

لوله های تولید شده این برند از طول عمر طولانی و تحمل دمایی 90 درجه برخوردار می باشد و استحکام بالایی در برابر ضربه و شکستگی دارد.

 

3-نیوفلکسبهترین برند لوله فاضلاب

از بهترین برند لوله فاضلاب در ایران نیوفلکس می باشد.این مارک تولید کننده نیز یکی از تولید کنندگان سه گانه شرکت گیتی پسند اصفهان می باشد که تمرکز آن بر تولید محصولات پوش فیت می باشد. یکی از مهم ترین مزیت و های ویژگی های لوله های تولیدی در این کارخانه ، آب بندی خوب می باشد. با استفاده از واشر های لاستیکی که در تولید این لوله ها به کار میرود خیال شما از آب بندی و عدم نفوذ سیالات مطمن می شود. انواع لوله هایی که در کارخانه تولید می گردد به این شرح می باشد :

  • لوله های بی
  • لوله های سایلنت
  • لوله های بی دی
  • بست های دیواری فاضلاب

از آنجا که این مارک از بهترین برند لوله فاضلاب می باشد که در داخل ایران تولید می شود ،انتخاب مناسبی برای تاسیسات و سیستم های فاضلابی شما می باشد.

4-سوپر پایپبهترین لوله فاضلاب

سوپر پایپ را می توان یکی از رقبا ی نیوپاپ در زمینه تولید لوله و اتصالات پنج لایه در نظر گرفت. این برند زیر نظر شرکت سوپر پایپ اینترنشنال قشم فعالیت می کند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. محصولاتی که در این کارخانه ساخت می شوند تحت لیسانس آلمان می باشند و به همین علت از قیمت بالاتری نسبت به نیوپایپ برخوردار می باشند. اما به علت مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخت از طرفداران مخصوص به خود برخوردار است و در زمره بهترین برند لوله فاضلاب به شمار می رود. این لوله های توانسته اند با کیفیت خود مهم ترین گواهی هایی کیفی بین المللی از جمله اروپا را دریافت کنند.

 

 

5-پلی ران اتصالبهترین لوله فاضلاب

این شرکت یکی از قدیمی ترین و پر سابقه ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلی اتلین می باشند. هر چند که در زمان خرید محصولات این شرکت قیمت آن را باید در نظر گرفت ، اما به علت سابقه طولانی و ممتاز تولیدات محصولات پلی اتیلن و کیفیت بسیار مرغوب ، بسیاری از پروژه های مهم و حساس ساختمانی از محصولات این برند استفاده می کنند. پلی ران که از سابقه ممتازی برخوردار است و بهترین لوله فاضلاب را تولید می کند از گواهی های بین الملیی همچون ISO 9001 و ISO 2002 برخوردار می باشد.

 

 

6-گروه پلیمر گلپایگانبهترین لوله فاضلاب

اگر به دنبال خرید لوله های با کیفیت برای سیستم فاضلاب می گردید ، قطعا نام برند گلپایگان را شنیده اید. این شرکت که از بهترین برند لوله فاضلاب داخل کشور می باشد با تکیه بر 30 سال سابقه تولید لوله های پلیکا از بازار مصرف بسیار خوبی در ایران برخوردار می باشند. لوله های مربوط به سیستم های فاضلابی این برند به این شرح می باشد :

  • لوله پوشفیت فاضلاب
  • فاضلابی چسبی
  • تحت فشار چسبی
  • اتصالات برفی

شایان ذکر است این شرکت به عنوان اولین صادر کننده محصولات و لوله های پلیمری به اروپا شناخته شده است که همین نکته نشان دهنده کیفیت بسیار بالا محصولات تولیدی می باشد.

7-لوله آسیابهترین لوله فاضلاب

از دیگر تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور که از بهترین برند لوله فاضلاب در ایران می باشد و در کنار سایر رقبا خود با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند ، شرکت لوله آسیا می باشد. محصولات با کیفیتی که از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه می شوند و در روند تولید از بالاترین تکنولوژی و بهترین و بروز ترین دستگاه ها استفاده می کند موجب شده است تا این برند از گواهی های بین المللی همچون ISO 9001 و ISO 2000 برخوردار باشد. استفاده از لوله های تولیدی این شرکت در سیستم های فاضلاب بسیار مناسب می باشد چرا که در تماس با مواد اسیدی دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند و از استحکام . طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

8-یزد لولهبهترین برند لوله فاضلاب

و در نهایت یزد لوله ، اولین و بهترین شرکت تولید کننده لوله های پلیمری در یزد محسوب می شود که از بازار مصرف خوبی برخوردار می باشد و با اطمینان می توان از محصولات آن در تاسیسات فاضلابی استفاده نمود. تخصص این شرکت در زمینه تولید لوله و اتصالات بهداشتی می باشد و دسته بندی محصولات آن به این شرح می باشد :

  • یزد پایپ
  • پوشفیت
  • یزد لوله

این شرکت محصولات خود را در انواع سایز و با درجه های فشاری متنوع تولید می کند و از هر نظر نیاز مصرف کننده را بر طرف می سازد. شما می توانید برای خرید بهترین برند لوله فاضلاب با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و تجهیزات مورد نظر خود را با بهترین قیمت دریافت کنید.

چرا خرید بهترین برند لوله فاضلاب اهمیت دارید ؟

قسمت تاسیساتی هر ساختمانی را می توان مهم ترین قسمت آن محسوب نمود. چرا که با ایجاد هر گونه خرابی نه تنها کل ساختمان درگیر می شوند و روزمره ترین فعالیت ها نیز مختل می شود بلکه هزینه زیادی برای تعمیرات نیز بر روی دست شما می گذارد و دردسر بسیار زیادی را در ساختمان ایجاد می کند. به همین علت است که استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوله های فاضلاب اهمیت دارد.

هر مقدار هم که برای خرید بهترین برند لوله فاضلاب هزینه کنید ، در دراز مدت به نقع شما خواهد بود. چرا که استفاده از محصولات با کیفیت هم طول عمر تاسیسات شما را بالا می برد و هم از هر گونه تعمیرات بی نیاز خواهید شد. پس به جای استفاده از محصولات ارزان و بی کیفیت ، با هزینه بیشتر تجهیزات بهتری را تهیه کنید.

خدمات فروش بهترین برند لوله فاضلاب

بدیهی است که این برند ها زمانی بهترین محسوب می شوند که شما دقیقا جنس اصلی را تهیه کرده و استفاده کنید. صنعت اریان همان فروشگاه ها تجهیزات صنعتی می باشد که شما می توانید بهترین برند های بازار را از طریق آن خریداری نمایید . خدمات فروش بهترین لوله های فاضلاب به این شرح می باشد.

  • ضمانت اصالت کالا : نیاز نیست در مورد اصالت محصولات صنعت اریان نگران باشید چرا تمامی محصولات ما از ضمانت اصالت کالا برخوردار می باشند. شما با خیال راحت می توانید بهترین برند های لوله فاضلاب را از طریق این فروشگاه خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  • ضمانت کیفیت : شما بهترین برند لوله فاضلاب را خریداری می کنید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تمامی محصولات موجود در فروشگاه صنعت اریان از ضمانت کیفیت برخوردار می باشند که می تواند خبر از ضمانت و اصالت کالا داشته باشد.
  • بهترین قیمت : تصور نکنید که برای خرید محصولات با کیفیت لزوما باید قیمت زیادی نیز پرداخت کنید. قیمت منصفانه قیمتی است که دقیقا مطابق با کیفیت و ویژگی های محصول تعیین شود و فروشگاه تجهیزات صنعتی خوب نیز فروشگاه است که با کاهش میزان سود خود رضایت مشتری را به دست بیاورد. صنعت آریان برای فروش بهترین برند لوله فاضلاب ضمانت کیفیت قرار داده است پس با خیال را خرید نمایید.
  • تحویل به موقع : ساخت به موقع تاسیسات تا حد زیادی بسته به ارسال به موقع تجهیزات است. اینکه فروشگاه مورد نظر شما هر حجم محصولی که سفارش داده اید را در سریع ترین زمان ممکن برایتان ارسال نماید. ما بهترین برند های لوله فاضلاب را در موعد تعیین شده تهیه کرده و برایتان ارسال می کنیم پس نگران زمان دریافت این تجهیزات نباشید.
  • تنوع بالا و ارائه انواع برند : ما سعی داریم تا بهترین برند های موجود در بازار را فروشگاه خود موجود داشته باشیم و از این نظر محدود به یک برند نباشیم. همچنین لوله های فاضلاب و سایر تجهیزات صنعتی صنعت اریان محدود به یک مدل و سایز نمی باشد و انواع آن و همه ی آن چه نیاز دارید از طریق صنعت اریان قابل خریداری می باشد.
  • مشاوره رابگان : و در نهایت اگر در مورد برند ، نوع ، جنس ، و … لوله فاضلاب ابهاماتی داشتید کافیست با ما تماس بگیرید چرا که ما از طریق مشاوره رایگان امکان امکان کسب اطلاعات لازم در مورد این محصولات را فراهم کرده ایم.

در این مطلب سعی شد که بهترین برند های لوله فاضلاب را به شما معرفی کنیم و در کنار آن یک فروشگاه خوب برای فروش تجهیزات صنعتی معرفی کنیم. امیدواریم تا این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

فراموش نکنید که هیچگاه در خرید تجهیزات صنعتی کیفیت را فدای قیمت نکنید.ما اینجا در صنعت آریان بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهیم. پس با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان ، بهترین قیمت خرید را نیز دریافت کنید.

بهترین برند تولید کننده لوله های 5 لایه در ایران کدام می باشد ؟

نیو پایپ ، سوپر پایپ و ... از بهترین برند لوله های فاضلاب می باشد.

هزینه بهترین برند های لوله فاضلاب به چه صورت می باشد؟

شما بر اساس نوع و اندازه لوله ، قیمت خرید متفاوتی دریافت می کنید. با ما تماس بگیرید و با بهترین قیمت تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنید.

لوله های فاضلاب از چه موادی تهیه می گردد؟

به علت مزایا زیادی که پلیمر دارد ، معمولا لوله های فاضلاب پلیمری می باشند.

4.6/5 - (252 امتیاز)

6 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر. مزایا لوله های 5 لایه نسبت به سایر لوله ها چیست و هزینه این لوله ها به چه صورتی می باشد ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      لوله های 5 لایه نسل جدیدی از لوله و اتصالات پلیمری می باشد. در تولید این لوله ها علاوه بر ترکیبات پلیمری از فلزاتی همچون آلمینیوم نیز استفاده می شود که نه تنها باعث می شود مقاومت آن بالا تربرود بلکه در استفاده در سیستم های گرمایشی نیز بسیار مناسب می باشد. شایان ذکر است مزایا استفاده از این لوله ها در سیستم های فاضلابی ، طول عمر طولانی ، مقاومت بسیار بالا و عدم پوسیدگی می باشد.

  • سلام . بین برند نیوپایپ و سوپر پایپ کدام یک برای خرید اتصالات پنج لایه بهتر می باشد ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام وقت بخیر
      هر دو برند سوپر پایپ و نیو پایپ از برند های بسیار معتبر موجود در ایران می باشد. بسیاری از محصولات سوپر پایپ تحت لیسانس آلمان تولید می شود اما از قیمت بالا تری برخوردار می باشد. برند نیو پایپ از کیفیتی هم ردیف با سوپر پایپ برخوردار است اما قیمت مناسب ترین نیز دارد. با این وجود بهتر است به مشاوره با کارشناسان ما بپردازید و محصول مورد نیاز خود را دریافت کنید.

  • قیمت لوله های فاضلابی که در این مطلب ذکر کردید به چه صورتی می باشد ؟ و اینکه حتما باید از این برند ها استفاده شه یا از محصولات معمولی تر نیز می توان استفاده نمود ؟

    • سلام روز بخیر
      پاسخ به این سوال تا حد زیادی بسته به شما می باشد. بدیهی است که هر چه محصول و تجهیزات استفاده شده در تاسیسات شما با کیفیت تر باشد بهتر خواهد بود. با این وجود شما بر اساس شرایط و بودجه خود باید مناسب ترین تجهیزات را برای خود تهیه کنید. برند هایی که در این مطلب از آن نام بردیم از با کیفیت ترین های بازار می باشند که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. قیمت لوله ها بر اساس مدل و سایز و اندازه ای که مد نظر شما می باشد تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست خرید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *