فلنج تخت فولادی

فلنچ ها از مهم ترین اتصالات صنعتی می باشد که به علت مزایا فراوانی که دارد استفاده گسترده ای در زمینه ساخت تاسیسات و سیستم های حرفه ای و با کیفیت صنعتی و ساختمانی دارد. این محصولات از تنوع بالایی برخوردار می باشد و نیاز شما را از هر جهتی رفع می کند. یکی از انواع  فلنچ ها ، فلنج تخت فولادی می باشد که به صرفه ترین و ارزان ترین نوع فلنج محسوب می شود. با وجود قیمت پایین این محصول کیفیت آن به هیچ عنوان افت نمی کند و همچنان می تواند در مصارف بسیار گسترده ای به کار گرفته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات فروش فلنج تخت فولادی با بهترین قیمت و کیفیت در این مطلب با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فلنج فلنج
فلنج تخت کربن استیل فلنج تخت کربن استیل
فلنج تخت استنلس استیل فلنج تخت استنلس استیل
فلنج تخت فولادی

فلنج تخت فولادی

اتصالات و محصولات فولادی یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین انواع مصحولات فلزی می باشند که با استحکام بسیار بالایی که دارند در صنعت از استفاده و مصرف گسترده ای برخوردار می باشند. یکی از مهم ترین محصولاتی که در بدنه فولادی یا استیل ساخته می شود فلنج می باشد چرا که موجب مستحکم تر شدن و مقاوم تر شدن تاسیسات در برابر فشار و دما می شود. فلنج تخت فولادی یکی از انواع فلنج فولادی است که قصد داریم تا در این مطلب به این محصول بپردازیم. پس برای کسب اطللاعات بیشتر در مورد فلنج تخت فولادی در این مطلب با ما همراه باشید.

همچنین فروش فلنج تخت فولادی با بهترین قیمت و کیفیت از طریق سایت صنعت اریان صورت میگیرد و کافیست جهت خرید و بهره مندی از خدمات مشاوره اولیه رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

جدول فروش فلنج تخت فولادی در صنعت آریان

شم می توانید برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولا این جدول با ما تماس حاصل فرمایید :

نام محصولسایز محصولقیمت محصول
فلنج تخت فولادی سایز 1/21/2 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 3/43/4 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 11 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1 1/41 1/4 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1 1/21 1/2 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 22 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 33 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 44 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 55 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 66 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 77 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 88 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1010 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1212 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1414 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1616 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 1818 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 2020 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
فلنج تخت فولادی سایز 2424 اینچجهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که ساختار فلنج تخت به خودی خود موجب می شود که نسبت به سایر انواع فلنج از مقاومت پایین تری برخوردار باشد. دقت در کلاس ،سایز و اندازه ی این فلنج بسته به نوع تاسیسات شما موجب می شود که هم طول عمر تاسیسات شما بالا رفته و هم این محصول دچار شکستگی یا ترکیدگی نشود. شما می توانید جهت خرید محصول دقیق و درست از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما اقدام به خرید این محصولات نمایید.

فلنج تخت فولادی چیست ؟

به طور کلی فلنج ها از نظر ساختار و سکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند :

  • فلنج بر آمده
  • فلنج تخت

فلنج های بر آمده همان فلنج های گلو دار ، لبه دار و … می باشند که در هسته مرکزی آن ها بر آمدگی هایی مشاهده می شود. فلنج تخت از نظر ظاهر دقیقا مخالف با این فلنچ ها هست. یعنی در اطراف هسته ی مرکزی آن ها و سواخ هایی که در آن تعبیه شده است هیچ بر آمدگی مشاهده نمی شود و کاملا تخت می شود. علاوه بر شکل ظاهری ، فلنج ها از نظر جنس بدنه نیز به انواع محتلفی تقسیم می شوند :

  • چدنی
  • مسی
  • آهنی
  • فولادی
  • و …

فلنج تخت فولادی در حقیقت فلنجی می باشد که در سطح صفحه دیسکی خود هیچ برآمدگی ندارد و جنس بدنه ی آن از فولاد می باشد. استفاده از فولاد در ساخت این فلنج موجب می شود که در برابر حرارت و فشار مقاومت قابل قبولی را از خود نشان دهد.

فلنج تخت فولادی

انواع فلنج تخت فولادی

فلنج ها فولادی تخت نیز از نظر نوع فولادی که در ساخت آن ها به کار گرفته می شود به دو دسته تقسیم می شوند :

فلنج فولادی تخت کربنی یا کربن استیل

یکی از پر کاربرد ترین انواع فلنج است که به علت مزایایی که دارد از مصرف خوبی در صنعت برخوردار می باشد. این ویژگی ها به این شرح می باشد :

  • به علت استفاده ار کزبن در ساختار این فلنج از مقاومت و استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشد و در برابر فشار نمی شکند.
  • استحکام این فلنج موجب می شود که در سیستم های لوله کشی بتوان از آن استفاده کرد. با این وجود شایان ذکر است از آنجا نحوه ساخت و شکل ساختار فلنج تخت فولادی به نسبت ساده تر و البته ضعیف تر از سایر انواع فلنج است باید با دقت بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.
  • رنگ این فلنج به طور کامل سیاه می باشد و از این نظر قابل تشخبص است.
  • استفاده از کربن در این این فلنج موجب شده است تا قیمت آن به صرفه تر و ارزان تر باشد و شما صرف هزینه کمتری نسبت به استنلس استیل می توانید آن را خریداری نمایید.

فلنج تخت فولادی زنگ نزن یا استنل استیل

بدون شک با کیفیت ترین نوع فلنج و فلنج فولادی استنلس استیل می باشد. این فلنج با اینکه نسبتا گران تر می باشد اما استفاده از آن خیال شما را از جهات بسیار مختلفی بر طرف می سازد چرا که این ویژگی ها در آن وجود دارد :

  • استنلس استیل همانطور که از اسم آن مشخص است در برابر زنگ زدگی از خود مقاومت نشان می دهد و پوسیده نمی شود و از این حیث می تواند در سیستم های انتقال آب علی الخصوص آب آشامیدنی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • علاوه بر مقاومت در برابر زنگ زدگی در برابر انواع عوامل خورنده مانند اسید ها نیز مقاوم است و دچار پوسیدگی نمی شود و به همین علت طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • با وجود این مقاومت ها ، استحکام آن در برابر فشار و دما مانند سایر فولاد بالا می باشد و به راحتی دچار شکستگی نمی شود.
  • در ساخت فلنج تخت فولادی زنگ نزن از کروم استفاده می شود و به همین علت سطح بیرونی آن براق و درخشنده است.

انواع فلنج تخت فولادی به شما این امکان را می دهد که به راحتی و بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنید. فروش انواع فلنج ها از جمله فلنج فولادی تخت از طریق صنعت اریان امکان پذیر است و تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

فلنج تخت فولادی

ویژگی و مزایا فلنج تخت فولادی

این محصول از ویژگی هایی برخوردار می باشد که در زمان خرید باید حتما به آن توجه نمایید. این ویژگی ها به این شرح می باشد :

  • قابلیت و باز بسته شدن : مهم ترین ویژگی فلنج ها این می باشد که در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را باز بسته کنید. از طریق سوراخ هایی که بر روی محصول وجود دارد لوله ها به یک دیگر پیچ و مهره می شوند که موجب می شود در صورت نیاز به راحتی بتوان این پیچ و مهره را باز کرد ، تعمیرات و تغییرات لازم را اعمال کرد و مجددا آن را بست.
  • مقاومت بسیار بالا :فوقا ذکر کردیم فلنج تخت فولادی استنلس استیل از قابلیت ضد زنگ بودن  و مقاومت در برابر عوامل خورنده برخوردار می باشد. همچنین این محصول در برابر فشار و دما ی بسیار بالا نیز مقاوم است.
  • قیمت مناسب : ساختار ساده و بدون بر آمدگی این محصول موجب می شود که قیمت خرید آن به نسبت سایر فلنج ها کمتر باشد و به یک محصول مقرون به صرفه تبدیل گردد. فلنج تخت فولادی را مب توان ارزان ترین نوع فلنج به شمار آورد.
  • آب بندی خوب : توجه داشته باشید که استفاده از این فلنج نیاز به آب بندی بسیار قوی دارد که از خارج شدن و نشتی سیالات جلوگیری شود. به همین علت در زمان نصب این محصول باید از واشری به نام گسکت استفاده گردد.

لازم به ذکر است حتما در زمان خرید این محصول به کد حرارتی و کلاس آن توجه فرمایید. منظور از کد حرارتی حداکثر تحمل دمایی این محصول و منظور از کلاس حداکثر تحمل فشاری فلنج تخت فولادی می باشد که برای ایمن بودن تاسیسات شما باید مورد توجه قرار بگیرد.

کاربرد فلنج فولادی تخت

با وجود این ویژگی های فلنج تخت می باشد که در این صنایع می توانید از آن استفاده نمایید :

  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی
  • استفاده در مکان هایی که بنا به استفاده خود به تعمیرات و تغییراتی زیادی نیاز دارند.
  • اتصال لوله ها و اتصالات فولادی به یکدیگر

شایان توجه است ساختار ساده و بدون برآمدگی این فلنچ مقاومت آن را تا حدودی کاهش می دهد و در نهایت موجب می شود که مصارف آن محدود گردد.

فلنج تخت فولادی

قیمت و فروش فلنج تخت فولادی

قیمت تجهیزات صنعتی همیشه عمده هزینه در زمان ساخت یک سیستم تاسیساتی می باشد. این سوال همیشه وجود دارد که چه ویژگی هایی در این محصولات قیمت نهایی آن را تعیین می کند. به طور کلی این فاکتور ها در قیمت فروش فلنج تخت فولادی تاثیراتی دارند :

  • برند : فلنج فولادی تنها یک نمونه و برند در بازار ندارد بلکه از انواع برند ایرانی و خارجی برخوردار می باشد. بر اساس قیمت فروش این برند ها است که قیمت نهایی این محصولات را تعیین می کند.
  • کربن یا استنلس استیل : استنلس استیل به علت ویژگی ها و البته موادی که در ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد از قیمت بالاتری نسبت به کربن استیل برخوردار می باشد. البته مقاومت این محصول در دراز مدت هزینه ای که برای خرید آن صرف می شود را جبران می کند.
  • سایز : طبیعتا در تجهیزات صنعتی هر چقدر سایز و ظرفیت و حجم بالاتر باشد مواد اولیه بیشتری نیز به کار گرفته می شود و در قیمت فروش فلنج تخت فولادی نیز تاثیر گذار است. به همین علت بسته به سایزی که خریداری می کنید قیمت متفاوتی نیز می پردازید.
  • کلاس : به علت اینکه که کلاس یک محصول با سایز و حجم آن در ارتباط است قیمت این محصول از کلاس و حداکثر تحمل فشاری نیز تاثیراتی می گیرد.
  • آب بندی محصول : در نظر داشته باشید که این محصول برای نصب نیاز به آب بندی دارد که برای این آب بندی از یک واشر به اسم گسکت استفاده می شود. در نظر داشته باشید که بدون استفاده از این واشر امکان نشتی سیالات وجود دارد و خطرات زیادی برای تاسیسات به همراه دارد.

در این مطلب سعی کردیم که به طور کامل به فلنج فولادی تخت بپردازیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و انجام مشاوره اولیه رایگان با ما تماس بگیرید. شما در این مشاوره می توانید به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد این محصول دسترسی پیدا کنید و بر اساس ویژگی های تاسیساتی، با آگاهی خرید نمایید.

فروش فلنج تخت فولادی و سایر تجهیزات صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت از طریق صنعت آریان صورت می گیرد و کافیست با ما تماس بگیرید و از تضمین کیفیت و تضمین قیمت ما نیز استفاده نمایید.

صنعت آریان با ارائه متنوع ترین و با کیفیت ترین تجهیزات صنعتی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

قیمت فلنج فولادی تخت به چه صورت می باشد ؟

به طور کلی این فلنج را می توان ارزان ترین نوع فلنج به شمار آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

جنس بدنه فلنج تخت از چیست؟

فلنج تخت فولادی از دو جنس کربن استیل و استنلس استیل می باشد.

کاربرد فلنج های تخت فولادی به چه صورت می باشد ؟

فلنج های تخت فولادی در صنایع پتروشیمی و شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد.

4.6/5 - (145 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ