فلنج پلی اتیلن

فلنج یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین ابزار و تجهیزات در بازار امروزی می شود. جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که از نظر ساختار و جنس بدنه به دسته های مختلفی تقسیم می شود. یکی از انواع این محصولات فلنج پلی اتیلن می باشد که از جنسی پلیمیری برخوردار می باشد و برای اتصال لوله های پلیمری به کار گرفته می شود. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین فروش فلنج پلی اتیلن و انواع محصولات صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت از طریق گروه صنعت آریان میسر شده است. کافیست با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و خرید
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۲۴۹۶۴ 09123134197 ارتباط در واتساپ
فلنج فلنج
فلنج دنده ای پلی اتیلن فلنج دنده ای پلی اتیلن
فلنج کور پلی اتیلن فلنج کور پلی اتیلن
فلنج جوشی پلی اتیلن فلنج جوشی پلی اتیلن
فلنچ پلی اتیلن

فلنج پلی اتیلن

فلنج ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزاتی هستند که در عصر امروزه ساخته و به کار گرفته می شوند. استفاده از این تجهیزات موجب افزایش کیفیت انواع سیستم های صنعتی و ساختمانی شده است و به همین علت امروزه می توان فلنج را در انواع مکان ها پیدا نمود. فلنج ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر اینکه در ساختار های مختلفی تولید می شوند، در جنس بدنه نیز تفاوت می کنند. یکی از انواع این محصولات فلنج پلی اتیلن می باشد که به طور کلی این محصول را از ذیل محصولات فلزی خارج می کند. ما در این مطلب سعی داریم تا به طور کامل به توضیح فلنج پلی اتیلن ، کاربرد و مزایا آن بپردازیم.

شما می توانید از طریق این صفحه ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول به راحتی به خرید فلنج پلی اتیلن نیز بپردازید. کافیست در این مطلب با ما همراه باشید.

فروش فلنج پلی اتیلن و انواع محصولات صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق گروه صنعت آریان فراهم شده است. کافیست با ما تماس بگیرید.

فلنج پلی اتیلن چیست ؟

فلنج پلی اتیلن در حقیقت محصولی می باشد که نه تنها خود از جنس پلی اتیلن ساخته شده است بلکه برای اتصال لوله های پلی اتیلن به یکدیگر تهیه و تولید می شود . پلی اتیلن از یک ماده پلیمری است که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار می باشد و در زمینه ساخت و تولید لوله و اتصالات پلیمری کاربرد گسترده ای دارد. از آنجا که فلنج ها و ساختار آن به طور کلی کیفیت تاسیسات صنعتی را بالا برده است صنعت گران با استفاده از پلی اتیلن به ساخت فلنچ پرداخته اند و در نهایت موجب تولید فلنچ پلی اتیلن شده است.

فلنج پلی اتیلن

مزایا فلنچ پلی اتیلن

این محصول از مزایا بسیار زیادی برخوردار می باشد که به این شرح می باشد :

  • مقاومت در برابر خوردگی : پلی اتیلن به طور کلی ماده ای می باشد که در برابر انواع خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد و به راحتی پوسیده نمی شود.
  • قابلیت انتقال سیالات حجم بالا : فلنج پلی اتیلن در سایز های بسیار متنوعی تولید می شود و به راحتی می تواند به انواع لوله با قطر های مختلف اعم از بزرگ و کوچک متصل گردد.
  • قیمت مناسب : هزینه که برای خرید این محصول صرف می کنید موجب می شود که فلنچ پلی اتیلن به یکی انتخاب ایده ال و مقرون  به صرفه تبدیل شود. فروش فلنج پلی اتیلن با بهترین قیمت از طریق صنعت اریان برای شما میسر شده است.
  • تنوع سایز و نوع : فلنچ های پلی اتیلن در انواع مورد نیاز تاسیسات و سیستم های ساختمانی تولید می شود و شمارا از هر نظر برای ساخت تاسیسات بی نیاز می کند.
  • نصب آسان : در نهایت از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به نصب آسان آن اشاره کرد که هم سرعت کار را بالا می برد و هم هزینه های ساخت را کاهش می دهد.

کاربرد فلنچ پلی اتیلن

به طور کلی این محصول در کنار لوله های پلی اتیلن به کار می رود و برای سیستم های پلیمری مناسب می باشد. عدم  زنگ زدگی فلنچ های پلی اتیلن موجب می شود که برای سیستم های آب رسانی علی الخصوص سیستم های آب ساختمانی و آشامیدنی یک انتخاب ایده آل باشد. همچنین مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی عوامل خورنده موجب به کار رفتن این محصول در سیستم های آب و فاضلاب نیز شده است. به شما پیشنهاد می کنیم پیش از خرید فلنج چلی اتیلن به کسب اطلاعات در مورد پروژه ساختمانی خود و محصول مورد نیاز آن بپردازید.

شما می توانید با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و ضمن بهره مندی از خدمات فروش فلنج پلی اتیلن از مشاوره رایگان با کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

فلنج پلی اتیلن

انواع فلنج پلی اتیلن

این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند. انواع فلنج های پلی اتیلن که به راحتی می توانید به خرید آن بپردازید به این شرح است :

فلنچ پلی اتیلن کور

این فلنج در انتهای خطوط و سیستم های لوله کشی به کار می رود و کاربرد اصلی آن نیز در زمینه قطع سیالات آبی و گازی می باشد. این دسته از فلنچ پلی اتیلن به صورت تکی به فروش و مورد استفاده قرار میگیرد.

فلنچ دنده ای پلی اتیلن

فلنچ پلی اتیلن دنده ای بدون شک یکی از پر استفاده ترین انواع این محصولات می باشد چرا که باز و بسته کردن آن به راحتی صورت می گیرد و به طور کلی نصب بسیار آسانی دارد. در حقیقت دنده یا پیچ برای نصب این محصول به کار گرفته می شود.فراموش نکنید که فلنج پلی اتیلن دنده ای برای انتقال سیالات پر فشار می تواند نا مناسب شود و موجب نشتی و آسیب دیدگی سیستم های شما گردد.

فلنج پلی اتیلن جوشی

این محصول بر خلاف فلنج دنده ای برای نصب به جوشکاری احتیاج دارد. ابتدا رینگ یا حلقه ای فلزی بین دو فلنچ جوشی پلی اتیلن قرار می گیرد و سپس با استفاده از جوش کاری (که وسیله هیتر های مخصوص انجام میشود) فلنچ ها به لوله پلی اتلین وصل میگردند. جهت آب بندی هرچه بهتر این محصولات بهتر است واشر های آب بندی استفاده نمایید.

فروش انواع فلنج های پلی اتیلن با بهترین قیمت و کیفیت و در انواع برند ها از طریق سایت صنعت آریان برای شما میسر شده است. کافیست جهت کسب اطلاعات لازم و انجام مشاوره رایگان با کارشناسان با ما تماس بگیرید.

فروش و قیمت فلنج پلی اتیلن

در این مطلب به طور مختصر در مورد این محصول و هر آنچه باید در مورد آن بدانید پرداخته ایم. اگر قصد خرید فلنج پلی اتیلن را دارید بدیهی است که قیمت آن نیز برای شما اهمیت دارد. به طور کلی محصولات پلی اتیلن از قیمت مناسبی برخوردار می باشند و اقتصادی محسوب می شوند. با این وجود موارد زیادی همچون برند ، سایز و کیفیت این محصولات بر قیمت نهایی آن تاثیر میگذارد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر و دریافت لیست قیمت انواع فلنچ جوشی با ما تماس بگیرید.

صنعت آریان با ارائه انواع محصولات صنعتی و ساختمانی با بهترین کیفیت و قیمت آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

قیمت فلنج پلی اتیلن به چه صورت است ؟

به طور کلی محصولات پلی اتیلن از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و محصولات اقتصادی به شمار می روند.

انواع فلنج پلی اتیلن چیست ؟

فلنج های پلی اتیلن در انواع جوشی ، دنده ای و کور تولید و به فروش می رسند.

مزایا فلنج پلی اتیلن چیست ؟

استحکام خوب ، ضد زنگ بودن ، قیمت مناسب و ... از مزایا فلنج پلی اتیلن محسوب می شود.

4.5/5 - (213 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه 9 الی 18

phon 021-33924964 واتس اپ تماس در واتساپ