راهنمای خرید لوله مانیسمان

راهنمای خرید لوله مانیسمان

ساخت و تولید لوله های فلزی از بزرگترین ابداعات و اختراعات بشری بوده است که کمک شایانی به تسهیل امور بشریت کرده است. این دسته از تولیدات امروزه در همه جا مشاهده می شوند و بدون  لوله های فلزی عملا انتقال سیالات حساس و مهم  غیر ممکن می باشد. لوله هایی که از فلز ساخته می شوند انواع مختلفی دارند که پیش از خرید باید در مورد آن ها اطلاعات لازم را کسب نمود. یکی از این لوله های ، لوله مانیسمان می باشد که در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید لوله مانیسمان را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد خرید لوله مانیسمان را دارید و به دنبال اطلاعات جامع و کاملی در مورد این لوله می گردید ، راهنمای خرید لوله مانیسمان را که در این صفحه در اختیار شما قرار دهیم از دست ندهید.

لوله مانیسمان چیست ؟

لوله مانیسمان نسل جدیدی از لوله های درز دار بوده است که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد. لوله سیاه درزدار شکل اولیه لوله های فلزی بوده اند به وسیله جوشکاری ساخته می شوند که به علت داشتن درز و افزایش تنش در نقاط درز پس از مدتی دچار پوسیدگی یا شکستگی می شدند.

پس از گذشت مدتی لوله های مانیسمان تولید شد و مشکل لوله های درز دار را به خوبی از بین برد. لوله های مانیسمان در حقیقت همان لوله های بدون درز می باشند که به علت نداشتن درز جوشکاری مقاومت بسیار بالایی دارند و به خوبی می توانند پر فشار ترین سیالات را منتقل نمایند. اگر قصد خرید ای لوله دارید راهنمای خرید لوله مانیسمان که در این صفحه بدان پرداختیم را از دست ندهید.

راهنمای خرید لوله مانیسمان به طور کامل و جامع

پیش از خرید لوله مانیسمان نکاتی وجود دارد که باید بدان توجه کنید. این نکات بدین شرح می باشد :

راهنمای خرید لوله مانیسمانکاربرد لوله مانیسمان

اگر قصد خرید این لوله را دارید باید اطمینان حاصل فرمایید که  این لوله برای انتقال کدام سیالات مناسب می باشد. به طور کلی بیشترین کاربرد لوله مانیسمان برای انتقال سیالات پر فشار مانند گاز می باشد. همچنین انتقال مایعات و سیالات داغ که هم از حرارت بسیار بالایی برخوردارند و هم فشار بالایی را نیز دارا می باشند نیز از این لوله مناسب می باشد . لوله های مانیسمان در رده های بالا برای استفاده در اماکن صنعتی و انتقال مواد پلایشگاه ها مناسب می باشند در حالی که رده های پایین تر این لوله ها در ساختمان ها نیز به کار می روند.

 

 

 

راهنمای خرید لوله مانیسمانرده لوله

در راهنمای خرید لوله مانیسمان رده آن بسیار اهمیت دارد. لوله های مانیسمان از رده  ی 20 تا 160 برخوردار می باشند. لوله هایی که با رده کمتری تولید می شوند از قطر و ضخامت کمتری برخوردار می باشند و برای مصارف ساختمانی مانند انتقال گاز ساختمان مناسب می باشد. اما لوله های با رده بالاتر پر فشار ترین سیالات نیز به خوبی منتقل می کند و دچار شکستگی و آسیب نمی شود.

پر استفاده ترین رده لوله های مانیسمان رده 40 و 20 می باشد که هر دو برای مصرف شهری مناسب هستند. رده 20 بیشتر برای ساختمان های چند طبقه و انتقال گاز به واحد ها مناسب می باشند اما رده های بالاتر مانند رده 40 تحمل فشاری بالاتری نیز دارند و برای ساختمان های بسیار بزرگ مانند برج ها یا لوله های آتش نشانی تهیه می گردند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد سایر رده های لوله مانیسمان با گروه صنعت آریان تماس بگیردید.

 

ضخامت لوله ضخامت و طول لوله مانیسمان

توجه داشته باشید که در راهنمای خرید لوله مانیسمان و پیش از خرید آن ضخامت ، قطر و طول آن را مد نظر داشته باشید. علاوه برخرید لوله باید اتصالات مناسب لوله را نیز تهیه نمایید برا همین باید اندازه قطر خارجی و قطر داخلی لوله را حتما داشته باشید. علاوه بر قطر هر کدام از این لوله ها نیز برای انتقال برخی از سیالات مناسب می باشد که بهتر است قبل از خرید در مورد آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. این لول ها معمولا در طول 6 یا 12 متر تولید می گردند و به همین علت تعداد اتصالات مناسب برای اتصال آن ها به یکدیگر را مد نظر خود قرار دهید.

 

 

راهنمای خرید لوله مانیسمانجنس بدنه

از مهم ترین موارد شایان ذکر در راهنمای خرید لوله مانیسمان، جنس بدنه و مواد اولیه میباشد .این لوله ها از فلز های مختلفی ساخته می شوند. لوله های بدون درز به طور معمول با فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و به همین علت به لوله فولادی بدون درز نیز مشهور می باشند. حتما پیش از خرید این لوله به جنس و کیفیت مواد اولیه توجه لازم را داشته باشید.

 

 

 

طول لوله مانیسمانمتراژ مورد نیاز

اندازه گیری مقدار لوله مناسب شما کاری تخصصی می باشد و حتما باید توسط فرد آشنا با اتصالات و لوله ها صورت بگیرد. به همین علت در زمان دریافت راهنمای خرید لوله مانیسمان توجه داشته باشید که متراژ دقیق لوله مورد نیاز شما چقدر است تا در زمان نصب و ساخت تاسیسات با مشکل رو به رو نشوید.

 

 

 

 

راهنمای لوله مانیسمانفروشنده و تولید کننده ی مطمن

توجه داشته باشید که حتما علاوه بر دریافت راهنمای خرید لوله مانیسمان کیفیت آن را از هر نظری مورد برسی قرار دهید. بدین منطور یا به وسیله فرد متخصص و وارد به خریداری این محصولات اقدام نمایید یا از فروشنده قابل اطمینان خریداری نمایید. چرا که متاسفانه افراد زیادی امروزه لوله های فلزی بی کیفیت با مواد اولیه درجه سه که از کیفیت بسیار پایینی نیر برخوردار می باشد را به اسم لوله با کیفیت و درجه یک به فروش می رساند.

لوله مانیسمان نیز این وضعیت مستثنی نیست و افراد زیادی این لوله درز دار را که با دقت و ظرافت جوش داده شده اند و درز های آن مشخص نیست را به جای لوله مانیسمان و بدون درز به مشتریان ارائه می دهند.

اگر به دنبال یک فروشنده مطمن می گردید تا ضمن دریافت راهنمای خرید لوله مانیسمان ، بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات صنعتی را با بهترین قیمت از آن ها تهیه نمایید ما به شما صنعت آریان را پیشنهاد می کنیم. صنعت آریان تمامی محصولات خود را با ضمانت کیفیت و درجه یک بودن ارائه میدهد تا خیال مشتری از هر نظری راحت گردد. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات بیشتر در مورد محصول مورد نیاز خود با صنعت آریان تماس حاصل فرمایید و ضمن مشاوره اولیه رایگان ، از لیست قیمت این لوله ها در رده های مختلف نیز مطلع شوید.

کدام جنس لوله مانیسمان در زمان خرید بهتر می باشد ؟

با کیفیت ترین جنس بدنه که لوله مانیسمان از آن تولید می شوند فولاد زنگ نزن می باشد.

طول لوله های مانیسمان به چه صورت می باشد ؟

طول لوله ها از در دو طول 6 و 12 متر تولید می شود.

رده های لوله مانیسمان به چه صورتی می باشد ؟

رده های لوله مانیسمان از 20 تا 160 شامل می شود.

4.6/5 - (255 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *