هزینه موتورخانه استخر خانگی

هزینه موتورخانه استخر خانگی

وجود استخر در خانه یکی از مزایا مهم هر خانه ای می باشد و وجود این تجهیزات در هر مجموعه مسکونی یا هر خانه ای در قیمت ، ارزش و مجهز بودن آن تاثیر زیادی دارد. به همین علت افراد زیادی با خرید خانه ای تمایل دارند که استخری در آن راه اندازی کرده و از مزایا آن نهایت استفاده را ببرند. اما بدیهی است که برای ساخت استخر تجهیزات زیادی نیاز است که مهم ترین آن به جز جا و مکان، تجهیزات موتورخانه می باشد.ما در این در مطلب قصد داریم تا هزینه موتورخانه استخر خانگی را برای شما برآورد کنیم و به تمامی ابزار و تجهیزاتی که برای ساخت آن نیاز می باشد را ذکر نماییم.

جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود در مورد هزینه موتورخانه استخر خانگی با ما در این مطلب همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی و خرید تجهیزات موتورخانه استخر خانگی با گروه صنعت آریان تماس حاصل نمایید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به خریدی مطمئن با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید.

هزینه موتورخانه استخر خانگی

هزینه خرید تجهیزات موتورخانه استخر خانگی

پیش از آنکه تجهیزات ساخت این قسمت از خانه را برای شما شرح دهیم ، خوب است از یکی از مهم ترین معیار های تعیین هزینه موتورخانه استخر خانگی ، ابعاد و حجم استخر می باشد. در حقیقت هر چه حجم استخر بزرگتری داشته باشید تجهیزات قوی تر و به همان نسبت گران تری را باید تهیه کنید. همچنین امکانات جانبی استخر مانند جکوزی یا سونا نیز در هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز شما تاثیر گذار می باشد.

مهم ترین تجهیزاتی که برای راه اندازی موتورخانه استخر خانگی باید تهیه نمایید به این شرح می باشد :

دیگ

عضو اساسی هر موتورخانه ای چه برای استخر باشد و چه موتورخانه معمولی می باشد. در حقیقت بدون استفاده از دیگ امکان ساخت موتورخانه وجود ندارد و عضو اساسی از این مجموعه ناقص می باشد. قیمت دیگ در هزینه موتورخانه استخر خانگی تاثیر زیادی دارد چرا که این عضو یکی از گران ترین تجهیزات موتورخانه می باشد که بر اساس جنس بدنه و ظرفیتی که دارد می تواند ارزان تر یا گران تر نیز باشد. با استفاده از دیگ می توانید دمای آب را در 27 درجه که دمای معمول یک آب استخر است به راحتی نگه دارید.

مشعل

عضو جدا نشدنی از دیگ موتورخانه بدون شک مشعل می باشد که بدون آن عملا دیگ کاربردی ندارد. ممکن است این سوال به وجود بیاید که چرا مشعل این عضو مهم می باشد ؟ دیگ وظیفه گرم کردن آب را با سوخت دارد اما چه چیزی این سوخت را آتش می زند ؟ مشعل همان عضوی است که باعث احتراق سوخت می شود. در نظر داشته باشید که قیمت مشعل و هزینه موتورخانه استخر خانگی بر اساس تکنولوژی و فناوری ساخت مشعل می باشد و هرچه این عضو با کیفیت تر جدید تر باشد طبیعتا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار منبعی برای جلوگیری از اتلاف برق می باشد و برای استخر که با یک سیستم آبی سر و کار دارد احتیاج می باشد. در حقیقت منبع تحت فشار برای مواقعی می باشد که پمپ خاموش می باشد و به تنظیم سیستم خاموش یا روشن شدن پمپ کمک می کند. هرچقدر حجم آب استخر شما بیشتر باشد این منبع باید در ظرفیت بالاتری تهیه گردد و بدیهی است که ظرفیت این منبع در هزینه موتورخانه استخر خانگی تاثیر گذار است. توجه داشته باشید که این منبع باید با قدرت پمپ شما تناسب داشته باشد که سیستم آب رسانی به خوبی عمل کند.

پمپ تصفیه

شما برای داشتن استخر نیاز به منبعی دارید که اولا حجم استخر را پر کند و دوما در زمان استفاده از آن به تصفیه آب بپردازد. این کار بر عهده پمپ تصفیه می باشد که برای هر سیستم آبی اعم از استخر نیاز می باشد. مانند سایر تجهیزات بسیار اهمیت دارد که بر اساس حجم استخر از پمپ مناسبی استفاده کنید در غیر این صورت به دستگاه فشار وارد شده و در مدت زمان کوتاهی از کار می افتد .پمپ تصفیه ای که خریداری می کنید بر اساس ظرفیت و البته کیفیت ساخت و فناوری آن از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود اما جزئی هزینه موارد ضروری هزینه استخر موتورخانه خانگی می باشد و بهتر است با بهترین کیفیت تهیه شود.

فیلتر شنی

آبی که برای استخر تامین می شود باید از شفافیت بالایی برخوردار باشد و کاملا زلال باشد. تامین چنین آبی برای پر کردن حجم استخر امکان پذیر نمی باشد مگر با استفاده از فیلتر شنی که به طور مخصوص برای استخر ها خریداری و به کار گرفته می شود. در حقیقت این فیلتر به تمیز شدن مضاعف آب کمک می کند و از آنجا که آب استخر با پوست انسان در تماس مستقیم می باشد از اهمیت زیادی در کنار سختی گیر برخوردار می باشد. پس در برآورد هزینه موتورخانه استخر خانگی این مورد را فراموش نکنید.

سختی گیر

به طور کلی هر جا که یک سیستم آب رسانی نیاز باشد ، به سختی گیر هم نیاز می باشد. آبی که از شهر تامین می گردد از املاح زیادی برخوردار می باشد که نه تنها برای پوست انسان مضر است برای تاسیسات موتورخانه نیز مشکل ایجاد می کند و موجب پوسیدگی و رسوب گذاری در این تجهیزات می باشد. به همین علت استفاده از سختی گیر برای سیستم های آبی ضروری می باشد. سختی گیر های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از قیمت های مختلفی برخوردار بوده و تاثیر متفاوتی در هزینه موتورخانه استخر خانگی دارد.

تابلو برق

در نهایت نوبت به تابلو برق می رسد که در حقیقت نقش تنظیم کننده کل سیستم های استخر را به عهده دارد. تمامی تجهیزات بالا برای کار کردن به برق نیاز دارند و برای چنین سیستم بزرگی بدون شک به تابلو برق نیز نیاز می باشد. قیمت تابلو برق بر اساس تعداد تجهیزات و امکاناتی که برای استخر خانگی خود مد نظر دارید متفاوت خواهد بود به همین علت پیشنهاد می کنیم برای خرید نوع مناسب آن با یک کارشناس درست در این زمینه مشورت نمایید.

مهم ترین تجهیزاتی که در هزینه موتورخانه استخر خانگی تاثیر گذار می باشند را در این مطلب نام بردیم. بدون شک امکانات و تجهیزات دیگری نیز نیاز می باشد که هزینه های شما را بالا می برد اما مانند تجهیزات بالا از قیمت چندان زیادی برخوردار نخواهند بود. شما می توانید برای خرید انواع تجهیزات موتورخانه استخر خانگی همین حالا با گروه صنعت آریان تماس بگیرید و از طریق انجام مشاوره رایگان با گروه ما به کسب اطلاعات مورد نظر خود بپردازید.

هزینه موتورخانه استخر خانگی

چه عواملی در هزینه موتورخانه استخر خانگی تاثیر گذار می باشد ؟

موارد و فاکتور های کلی وجود دارد که در هزینه ها و قیمت ها تاثیر گذار می باشند که مهم ترین آن ها به این شرح می باشد :

  • حجم استخر : همانطور که فوقا نیز گفتیم هر چه حجم استخر شما بزرگتر باشد هزینه ای که برای خرید تجهیزات استخر خانگی می دهید باید بیشتر باشد چرا که طبیعتا باید تجهیزات قوی تری را خریداری نمایید.
  • تجهیزات و امکانات مد نظر شما : شما می توانید از یک استخر معمولی برخوردار باشید یا تمایل به ساخت یک استخر حرفه ای را داشته باشید که بر اساس این انتخاب هزینه موتورخانه استخر خانگی تغییر می کند.
  • برند تجهیزات : برند های مختلفی از این تجهیزات در بازار وجود دارد که بسته به کشور مبدا ، وضعیت ارز آن کشور در کشور ما و هزینه واردات آن می تواند قیمت این تجهیزات را بسیار جا به جا نماید.
  • کیفیت تجهیزات : بدیهی است که کیفیت همیشه یکی از بیشتری تاثیرات در تعیین قیمت داشته است و هزینه موتورخانه استخر خانگی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. هر چند به شما پیشنهاد می کنیم همیشه برای موتورخانه خود از با کیفیت ترین محصولات استفاده کنید.
  • فناوری و تکنولوژی استخر : استخر مورد نظر شما می تواند با یک سیستم معمولی کار کند با تکنولوژی و فناوری بالا و به حرفه ای ترین شکل ممکن کار کند که در این صورت بر اساس انتخاب شما هزینه خرید تجهیزات این موتور خانه می تواند کمتر یا بیشتر شود.
  • فروشگاه منتخب شما برای خرید تجهیزات : در نهایت با انتخاب یک فروشگاه درست که بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات را در بهترین قیمت به فروش برساند می توانید در هزینه موتورخانه استخر خانگی صرفه جویی زیادی کنیم.

پیشنهاد ما به شما فروشگاه صنعت آریان است که تماس با آن از طریق این مطلب برای شما میسر شده است.

هزینه ساخت موتورخانه استخر خانگی از چه عواملی تاثیر میگیرد ؟

حجم استخر شما ، برند تجهیزات ، تکنولوژی و فناوری آن و ... همه در هزینه ساخت این موتورخانه تاثیر زیادی دارد.

مهم ترین تجهیزات ساخت موتورخانه استخر خانگی کدام می باشند ؟

دیگ ، مشعل ، پمپ ، سیستم برق و ... می تواند از مهم ترین تجهیزات ساخت استخر خانگی باشد.

از کجا با کیفیت ترین تجهیزات مورتوخانه استخر را با بهترین قیمت تهیه کنید ؟

فروشگاه صنعت اریان با ارائه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات موتورخانه در خدمت شما می باشد.

4.9/5 - (34 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *